تاریخ انتشار: 1397/10/04 17:02
کد خبر: 116351

دو غایب بزرگ پرسپولیس در هفته شانزدهم

با رای کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت کمال کامیابی نیا، اکنون برانکو قادر به سود بردن از دو بازیکن خود در جدال با پدیده مشهد نخواهد بود.
دو غایب بزرگ پرسپولیس در هفته شانزدهم

پرسپولیس در پایان محرومیت نقل و انتقالاتی به دنبال حضوری پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر و در جنگ با مدعیان فصل هجدهم است.

آنها که تاکنون مهدی ترابی، مهدی شیری و سروش رفیعی را به عنوان ستاره‌های تازه وارد و بعد از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی به لیست خود اضافه کرده‌اند، امیدوارند در کورس با مدعیان جدول در نیم فصل دوم به موفقیت دست یابند.

با این حال بزرگترین مشکل برانکو می‌تواند برای بازی ابتدایی نیم فصل دوم محرومیت دو ستاره تیمش باشد. مهدی ترابی که اکنون به جمع سرخپوشان اضافه شده به دلیل چهار اخطاره شدن قادر به همراهی این تیم در دیدار با پدیده مشهد نیست و از سوی دیگر کمیته انضباطی طی حکمی امروز رای به محرومیت یک جلسه‌ای کمال کامیابی نیا داد که در دیدار با سپاهان در دقایق پایانی با کی‌روش استنلی درگیری لفظی پیدا کرده بود.

پرسپولیس برای دیدار با شاگردان یحیی گل محمدی در حال حاضر به طور قطع قادر به استفاده از کمال کامیابی نیا و مهدی ترابی نیست و حسین ماهینی و محمد انصاری نیز که به دلیل مصدومیت در این بازی غایب خواهند بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rbww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ترکیب پدیده و ماشین‌سازی مشخص شد