تاریخ انتشار: 1397/11/04 21:43
کد خبر: 112627

موریاسو: با همین ترکیب در نیمه نهایی بازی می کنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن از عملکرد شاگردانش برابر ویتنام تمجید کرد.
 موریاسو: با همین ترکیب در نیمه نهایی بازی می کنیم

حاجیمه موریاسو مربی تیم فوتبال ژاپن پس از راهیابی تیمش به مرحله نیمه نهایی در مورد پیروزی برابر ویتنام گفت: اولین چیزی که می خواهم بگویم این است که ژاپن به جمع 4 تیم برتر رسید؛ از بازیکنانم ممنونم به خاطر برتری مقابل ویتنام و حفظ کلین شیت.

سرمربی ژاپن حرف هایش را با تمجید از ویتنام اینگونه ادامه داد: ما ظرفیت ادامه دادن در جام را داریم. ویتنام امروز بسیار خوب بود و بسیار با تعصب و با حرارت فوتبال بازی کردند و به همین دلیل من از تیمم بیشتر راضی هستم که چنین تیمی را شکست داد.

موریاسو در مورد اینکه تیمش با اختلاف یک گل بازی ها را می برد و اینکه آیا این موضوع می تواند برای تیمش در مرحله بعدی مشکل ساز شود، بیان کرد: شاگردان من باید از شانس هایی که ایجاد می کنیم بهره بیشتری ببرند و این احتیاج به تمرکز بیشتری دارد. اگرچه امروز با گل های بیشتر و کمتر باز هم تحت فشار ویتنام قرار گرفتیم. بازی هایی مثل این و بردهایی مثل این تجربه بسیار خوبی برای ژاپن در مسابقات پیش رو خواهد بود.

موریاسو در مورد ترکیب تیمش در دیدار نیمه نهایی و اینکه دچار تغییر خواهد شد، می گوید: با توجه به پیروزی در دو مسابقه سخت و کلین شیت در هر دو مسابقه فکر می کنم با همین ترکیب در بازی بعدی حاضر می شویم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rlxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل دوم ایران به چین توسط سردار آزمون + فیلم