تاریخ انتشار: 1397/09/11 16:10
کد خبر: 119375

مدیر عامل فولاد خوزستان: با افشین قطبی به دنبال افتخارآفرینی هستیم

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان، گفت:هواداران پشتیبان تیم هستند و امیدوارم قطبی هم به این تیم به خوبی خدمت کند و فولاد را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برساند.
مدیر عامل فولاد خوزستان: با افشین قطبی به دنبال افتخارآفرینی هستیم

حبیب رضایی در مراسم معارفه افشین قطبی به عنوان سرمربی فولاد خوزستان، گفت: خبرنگاران عامل اصلی اطلاع رسانی اخبار خوب به مردم هستند. شما در حال شکار اتفاقات خوب هستید و این کار باعث می‌شود مربی، مدیر، بازیکن و ... کار خود را به بهترین شکل انجام دهند.


وی افزود: ما باید به دنبال ارتباط دو طرفه با رسانه‌ها باشیم و ارتباط تنگاتنگی با رسانه‌ها داشته باشیم. از دوستان می‌خواهم انتقادات سازنده خود را به ما بگویند تا در ادامه راه عملکرد خوبی داشته باشیم. وقتی به فضای کارخانه فولاد خوزستان نگاه می‌کنیم پروژه ورزشگاه 30 هزار نفری فولاد را می‌بینیم که باعث غرور هر ایرانی و خوزستانی است. به فضای تولید شرکت نگاه می‌کنیم و مشاهده می‌کنیم که هر روز در بحث صادرات افتخاری جدید رقم می‌خورد. الان هم به فولاد نگاه می‌کنیم می‌بینیم که مربی بزرگی مثل افشین قطبی به تیم آمده است. امیدوارم شما هم به عنوان یار دوازدهم کنار ما باشیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، عنوان کرد: حضور افشین قطبی را به او تبریک می‌گویم و امیدوارم گام‌های موفقی را در این استان که پایگاه دفاع مقدس بوده و هشت سال افتخار آفرین را رقم زده است بر دارد. فضای قهرمانی و کسب سهمیه نیاز به بستر دارد. اصولا ما جاه طلب و به دنبال خدمت هستیم. انتظار ما این است که شما همراه ما در این مسیر باشید. هواداران هم پشتیبان تیم هستند و امیدوارم او هم به این تیم به خوبی خدمت کند و فولاد را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rnjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریسات و استان دستیار قطبی میشوند؟