تاریخ انتشار: 1396/04/21 21:15
کد خبر: 196499

نفت تهران مالک دارد/ آقای فتاحی تکلیف بازی سوپرجام را مشخص کنید!

باشگاه نفت تهران پس از اعلام خبر موافقت پلیس فدرال آلمان با برگزاری دربی در تاریخ ۳۱ تیر بیانیه ای صادر کرد.
نفت تهران مالک دارد/ آقای فتاحی تکلیف بازی سوپرجام را مشخص کنید!

 باشگاه نفت در بیانیه اش نوشته است: پلیس فدرال المان براساس اخبار منتشره با زمان برگزاری دربی در تاریخ ۳۱تیر موافقت کرده است.

این در حالی است که دربی قرار بود ۲۵تیر در آلمان برگزار شود و سوپرجام بین نفت و پرسپولیس هم طبق اعلام امروز عصر سازمان لیگ ۳۰تیر با توجه به موافقت دو باشگاه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

حال اگر قرار باشد پرسپولیس در تاریخ برگزاری سوپرجام در آلمان باشد سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت؟ همچنین در این شرایط فتاحی رییس کمیته مسابقات اعلام داشته نفتی ها باید تکلیف مالکیت باشگاه را مشخص کنند وگرنه در هیچ جامی شرکت داده نمی شوند. در این باره باید گفت تکلیف مالکیت باشگاه مشخص است و جای نگرانی نیست و درباره بدهی ها هم بسیاری باشگاهها بدهی دارند و تصور می کنیم شاید احکام صادره برای نفت در کمیته انضباطی کمتر از برخی باشگاهها باشد که بدهی های بسیار دارند.

عرفانیان سرپرست باشگاه نفت درباره وضعیت نفت جلساتی با مسوولان ارشد سازمان لیگ داشته و باز هم خواهد داشت اما بطور کلی مشکلی وجود ندارد. نفت تیمی ریشه دار و باسابقه است و امیدواریم حال که همچون برخی تیم های شهرستاتی از حمایت مسوولان استانی و شهری برخوردار نیست و یا نمایندگانی در هیات رییسه ها ندارد، متضرر نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vjlm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت احتمالی پرسپولیس در سوپرجام