تاریخ انتشار: 1396/09/29 11:57
کد خبر: 168503

اشتباهات داوری دیدار پرسپولیس چقدر در نتیجه بازی تاثیر داشت؟

داوری اشکان خورشیدی به شدت مورد اعتراض بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بود.

هر چند برانکو آنقدر عصبانی بود که در مصاحبه بعد از بازی حرفی در این باره نزند اما امروز و فردا باید منتظر اعتراض‌های او به نحوه قضاوت بازی تیمش مقابل نفت آبادان باشیم.

هر چند بازیکنان نفت از نحوه داوری رضایت داشتند اما پرسپولیسی‌ها به شدت به قضاوت خورشیدی اعتراض داشتند. در این مسابقه و در یک صحنه داور مسابقه برای پرسپولیس پنالتی گرفت اما کمک داور این صحنه مشکوک را رد کرد و گفت: «من تصمیم می‌گیرم.»

صحنه‌ای که حالا مورد اعتراض کاپیتان پرسپولیس است: «همین داور در بازی با پارس جنوبی همین کار را کرد، داور پنالتی گرفته است اما کمک داور می‌گوید من ندیدم. داور از ٣٠ متری دیده است اما ایشان ندیده. این داور در بازی پارس هم همین کار را کرد.»

جدا از این صحنه و اخطارها و خطاهای متعدد خورشیدی می‌توانست در میانه نیم دوم برای پرسپولیس یک پنالتی اعلام کند که از این کار طفره رفت و صحنه را ندید. این اتفاق در دقیقه 68 بازی رخ داد؛ کرار جاسم با گذاشتن پایش روی پای احمدزاده خطای محرزی روی هافبک شماره 10 پرسپولیس انجام داد. در صحنه آهسته خطای کرار واضح بود اما خورشیدی از این صحنه به راحتی گذشت و یک پنالتی برای پرسپولیس سوخت تا سرخ‌ها از ناحیه داوری متضرر شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48x6xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استراتژی برانکو پاسخگو این گونه از رقابت ها نیست