تاریخ انتشار: 1396/10/13 18:00
کد خبر: 166399

کمیته تعیین وضعیت به نام تراکتور پاسخ داد!

کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال پاسخ استعلام فدراسیون فوتبال در مورد محمد طیبی را داد.
کمیته تعیین وضعیت به نام تراکتور پاسخ داد!

 باشگاه تراکتورسازی در چند هفته گذشته شدیداً به دنبال جذب محمد طیبی، مدافع تیم قطر اس سی قطر بود. با توجه به اینکه طیبی در ابتدای فصل با تیم پارس جنوبی جم قرارداد بسته و بعد از آن سر از لیگ ستارگان قطر درآورده است، باشگاه جنوبی هم از این بازیکنان شکایت کرده. پرونده این بازیکن هم در حال حاضر در حال بررسی است.

در همین راستا، باشگاه تراکتورسازی چند روز پیش نامه ای به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ارسال کرده و در مورد طیبی از آنها استعلام گرفته اما این نامه نگاری ها به جایی نرسیده است.

روزبه وثوق احمدی، رئیس کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: باشگاه تراکتورسازی در مورد وضعیت طیبی از ما استعلام گرفته بود که آیا می تواند این بازیکن را جذب کند یا خیر. جوابی که اما باشگاه تراکتورسازی دادیم، این بود که چون باشگاه پارس جنوبی جم موضوع را به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فیفا برده است، اطلاعاتی در این خصوص نداریم. دعوا بین پارس جنوبی، محمد طیبی و باشگاه قطری در ایران مطرح نبود که فدارسیون فوتبال هم بخواهد در این مورد اظهارنظر کند. باشگاه تراکتورسازی می تواند از فیفا در مورد این بازیکن استعلام بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xeya

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



محرومیت الریان در نقل و انتقالات رفع شد