تاریخ انتشار: 1396/10/14 23:18
کد خبر: 166203

واکنش نصرالله عبداللهی به شایعات خروج نورافکن از استقلال

نصرالله عبداللهی دیروز در گفت‌وگویی پیرامون مسائل مختلفی که در این مدت راجع به استقلال عنوان شده بود، مطالبی را بیان کرد تا بسیاری از سؤالات طرفداران این تیم را پاسخ داده باشد.
واکنش نصرالله عبداللهی به شایعات خروج نورافکن از استقلال

گفتگویی با نصرالله عبداللهی را در ادامه می‌خوانید:

* پرسپولیسی‌ها خیلی در این روزها علیه استقلال جبهه‌‌گیری کرده‌اند؟

 ما کار خودمان را می‌کنیم و توجهی به اتفاقات بیرون از تیم نداریم.

* اما برانکو خیلی صریح به سرور جپاروف و برنامه جام‌حذفی ورود کرده بود. او معتقد بود که…؟

نصرالله عبداللهی:

  ما برای همه رقبا آرزوی موفقیت داریم و البته بیش از همه برای تیم خودمان. می‌خواهیم روند بردهای تیم را حفظ کنیم و برای همین هم نمی‌توانیم تمرکزمان را از روی تیم برداشته و به مسائل دیگر بپردازیم. یکسری اتفاقات در این روزها پس از بردهای خوبی که تیم به دست ‌آورده به راه افتاده که البته ما هیچ اعتنایی به آنها نداریم.

* اوضاع تیم خوب است؟

نصرالله عبداللهی:

شکر! همه خوب تمرین می‌کنند و از نظر روحی هم در بهترین شرایط هستیم. در این هفته‌ها بازی به بازی شرایط روحی روانی تیم بهتر شده و از این حیث فکر می‌کنم در این فصل بهترین روزهای تیم را سپری می‌کنیم.

* درست است که خسرو حیدری گفته می‌خواهد خداحافظی کند؟

نصرالله عبداللهی:

ای بابا! برای چه خداحافظی کند؟ اتفاقاً او در این مدت که من به استقلال برگشتم از همیشه سرحال‌تر است. من خودم او را تا این اندازه سرحال ندیده بودم.

* سجاد شهباززاده چطور؟! او در استقلال ماندنی شد؟

نصرالله عبداللهی:

حرفی از جدایی سجاد مطرح نیست. او خودش دوست داشت بماند و شفر هم با این خواسته‌‌اش موافقت کرد. شهباززاده همین دو فصل پیش جزو بهترین فورواردهای استقلال بود که هم گل می‌زد و هم فرصت‌سازی می‌کرد. او با تیم به تبریز می‌‌آید و این روزها هم با آمادگی بالایی تمرین می‌کند.

* بازی با تراکتورسازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

نصرالله عبداللهی:

قطعاً بازی در تبریز آسان نیست. از قدیم هم این موضوع بود. ما بازی قبلی در تبریز را هم که ابتدای همین فصل بود واگذار کردیم. البته الان شرایط آب و هوایی سردتر از فروردین است ولی بازیکنان تیم آماده این دیدار هستند و می‌خواهند نتایج قبلی را در این دیدار هم تکرار کنند.

* الحاجی گرو چه شد؟

نصرالله عبداللهی:

مهاجم گینه‌ای می‌‌آید. در روزهای اخیر به دلیل فرارسیدن تعطیلات سال نو گرفتار این کارها بوده ولی به زودی به تهران می‌‌آید.

* کولی (مربی‌ای که گزینه دستیاری شفر در جامائیکا بود) چطور؟

او هم چون از قاره آمریکا به ایران می‌‌آید کمی سخت ویزا می‌گیرد اما او هم با شفر حرف زده و گفته که تا یکی، دو هفته دیگر به تهران می‌رسد.

* ساناک در استقلال چه کار می‌کند؟ نقش او در این بردها چقدر است؟

او کنار شفر کار می‌کند. حتماً شفر به او اعتقاد داشته که با خودش به تهران آورده است.

* دقیقاً در تمرین چه کار می‌کند؟

نصرالله عبداللهی:

کادرفنی قبل از تمرین درباره جلسه تمرینی نشست دارند و همه کارهای‌شان را با هم هماهنگ می‌کنند. همه چیز زیر نظر شفر است و بقیه دستورات کلی کادر را اجرا می‌کنند.

* قضیه رقم یک میلیون دلاری برای نورافکن حقیقت دارد؟

خیر! هنوز هیچ مذاکره‌ای برای این موضوع به شکل رسمی صورت نگرفته بنابراین چطور می‌توان عدد و رقم اعلام کرد؟

* شفر موافق جدایی امید نورافکن هست؟

شفر درباره بازیکنان با مدیرعامل حرف می‌زند. اگر او را نخواهد آن وقت درباره مقدار رضایتنامه این بازیکن با باشگاهی که او را بخواهد حرف می‌زنند.

* احتمال انتقال داخلی هم هست؟

نورافکن؟! نه! قطعاً او خودش دوست دارد در ایران در استقلال بازی کند و اگر پیشنهادی باشد فقط به حضور در خارج از ایران فکر می‌کند.

* می‌توانید به صدر برسید و پرسپولیس را بگیرید؟

نصرالله عبداللهی:

با اختلاف امتیازی که داریم این کار آسان نیست. ما باید به جای فکر کردن به پرسپولیس و صدر جدول، به تراکتورسازی فکر کنیم. آنها بازی قبلی‌شان را هم باخته‌اند و حتماً برای جبران به دیدار ما می‌آیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xezl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیزده نحس استقلال در بازی مقابل سیاه جامگان