تاریخ انتشار: 1396/07/20 16:30
کد خبر: 178575

اختصاصی/ تحلیل نفر به نفر ترکیب پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان

ترکیب پرسپولیس لحظاتی پیش اعلام شد و همانطور که روز گذشته در تحلیلی به آن پرداخته بودیم.
اختصاصی/ تحلیل نفر به نفر ترکیب پرسپولیس در دیدار با استقلال خوزستان

حال با توجه به ترکیب اعلام شده از سوی برانکو ایوانکوویچ به تحلیلی کوتاه در خصوص نحوه چینش نفرات و بازیکنان میپردازیم؛

 

بوژیدار رادوشوویچ

دروازبان کروات پرسپولیس برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته است و به نظر میرسد از انگیزه های بالایی برای اثبات توانایی های خود دارد.

 

صادق محرمی

مدافع جوان پرسپولیس که این فصل با صادق فصل گذشته فاصله دارد بار دیگر فرصت پیدا کرده است که ترکیب ثابت قرار بگیرد و باید دید میتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد یا با بازگشت ماهینی در هفته های آینده در پست تخصصی خود به نیمکت باز میگردد.

 

حسین ماهینی

آچار فرانسه پرسپولیس که از این لقب زیاد راضی نیست در این دیدار هم با بستن بازوبند کاپیتانی در جناح چپ خط دفاعی انجام وظیفه میکند.

ماهینی همواره در حد استاندارد خود ظاهر شده و از فراز و نشیب کمی دارد،با توجه به اینکه این دیدار در اهواز برگزار میشود این ستاره باتجربه بوشهری به آب و هوای این شهر آشنا تر است و میتواند فاکتور مثبتی برای این بازیکن باشد.

 

محمدانصاری

مدافع با اخلاق پرسپولیس که عملکرد خوبش باعث استحکام خط دفاعی پرسپولیس میشود در این دیدار در قلب خط دفاعی در کنار شجاع خلیل زاده قرار دارد.

 

شجاع خلیل زاده

ستاره مازنی پرسپولیس در این دیدار یکی از ابهامات ترکیب پرسپولیس بود و در تمرین صبح سرخپوشان در اهواز مشخص شد این بازیکن مشکلی برای بازی کردن ندارد؛

پس از دیدار الهلال به این بازیکن انتقادات زیادی وارد شد،این بازیکن قصد دارد ارائه یک بازی خوب از انتقادات عبور کند.

 

کمال کامیابی نیا

گتوزوی پرسپولیسی ها در این فصل با فراز و نشیب روبرو شده است و با کمال فصل قبل فاصله دارد؛

بر اساس تمرینات پرسپولیس و اعلام مربیانش کامیابی نیا به مرز آمادگی ایده آل رسیده است و آمادگی این بازیکن میتواند کمربند میانه میدان را محکم ببند.

 

محسن ربیع خواه

این بازیکن بسیار ساده و در خدمت تیم بازی میکند و در بازی گذشته به این بازیکن انتقاداتی در برنامه های تلویزیونی و محافل هواداری وارد شد.

این بازیکن قصد دارد که همچنان اعتماد برانکو را حفظ کند و کمی دل هواداران را بدست آورد البته به لحاظ دوندگی و درگیری با حریف همیشه یکی از بیشترینها بوده است باید دید در این بازی میتواند نمره مطلوب را کسب کند.

 

محسن مسلمان

مهندس پرسپولیسی ها که در دو فصل اخیر به طور کامل فعل خواستن را صرف کرده است و از یک بازیکن سکو نشین به ستاره کلیدی تبدیل شده است اما در این فصل کمی با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت از ناحیه مچ پا باعث شد تا از مسلمان آرمانی هواداران و برانکو فاصله بگیرد و در تلاش است تا به دوران اوجش برسد.

محسن مسلمان در این دیدار در پست غیر تخصصی خود به کار گرفته شده است البته در پلنهای مختلف به مرکز زمین جایی که بیشتر علاقه دارد هم میرود و اگر آماده باشد میتواند موقعیتهای خوبی برای مهاجمان بسازد و نبض میانه میدان را به دست بگیرد.

 

سیامک نعمتی

هافبک جوان و آینده دار پرسپولیس که در دیدار مقابل پیکان در ترکیب اصلی قرار گرفت و در حد و اندازه های خود ظاهر نشد و پس از دیدار با خودرو سازان فرصتی برای ثابت کردن شایستگی هایش پیدا نکرد.

سیامک در این دیدار فرصت پیدا کرده است تا در اهواز چشمه ای از ستاره فصل گذشته پیکان را نشان دهد.

نعمتی قصد دارد  ثابت کند که انگیزه های بالایی دارد تا در تیم پرطرفدار پایتخت جایگاه خوبی برای خود دست و پا کند تا در ادامه فصل فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد.

 

علی علیپور

مهاجم جوان و سرعتی سرخپوشان که در این روزها یکی از آماده ترین شاگردان برانکو است قصد دارد در این بازی هم عصای دست برانکو باشد و سرمربی تیم ملی را برای دادن بلیط جام جهانی روسیه متقاعد کند.

 

گادوین منشاء

مهاجم تنومند و نیجریه ای پرسپولیس که در فصل گذشته ۱۶ گل به ثمر رساند و در این فصل کمتر توانسته است عملکرد خیره کننده گذشته اش را تکرار کند

در تمرینات آماده سازی و تاکتیکی چند روز گذشته سرخپوشان منشاء فرصت داشته است تا بیشتر از نظر فکری و تاکتیکی با بازیکنان هماهنگ شود و در این دیدار میتواند با عملکرد خوبش خیال برانکو را بابت نبود طارمی راحت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xgen

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جذاب ترین اتفاقات بازی های اخیر سرخابی ها!