تاریخ انتشار: 1396/10/07 16:33
کد خبر: 167299

درمورد امید عالیشاه که قصه اش با نوراللهی خیلی فرق داشت

درمورد امید عالیشاه که قصه اش با نوراللهی خیلی فرق داشت

جمعه برای امید عالیشاه روز خیلی خاصی است. او که بعد از یک سال خانه‌نشینی با آغاز نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم بالاخره مجوز حضور در میادین را گرفت، در اولین بازی دور برگشت برابر استقلال خوزستان گلزنی کرد تا نشان بدهد چه توپ پری دارد. حالا در همین گام دوم او باید به مصاف پرسپولیس برود؛ تیمی که درست یک سال پیش در چنین روزهایی آن را رها کرد و به هوای گذراندن خدمت سربازی سر از تراکتورسازی تبریز درآورد. آن زمان او و احمد نوراللهی با هم سرباز شدند، اما جنس واکنش باشگاه و هواداران به این دو بازیکن کاملا متفاوت بود. اگرچه علی‌اکبر طاهری، مدیرعامل وقت باشگاه هر دوی این بازیکنان را تلویحا متهم به خیانت و بی‌تعصبی کرد، اما جامعه هواداران پرسپولیس بیشتر پشت نوراللهی ایستاد تا عالیشاه. حتی برخورد برانکو هم با این دو بازیکن متفاوت بود. او بر خلاف استراتژی آن روزهایش در آخرین بازی نیم‌فصل اول مقابل سیاه‌جامگان احمد نوراللهی را فیکس کرد و حتی بازوبند کاپیتانی را هم به این بازیکن سپرد. در آخرین دقایق بازی هم زمانی که پرسپولیس با سه گل جلو بود، برانکو نوراللهی را تعویض کرد تا فرصت مطلوب وداع به وی بدهد. بنابراین هواداران به طور ایستاده او را تشویق کردند و نوراللهی هم با چشمان اشکبار زمین را ترک کرد.

داستان عالیشاه اما به کلی متفاوت بود. او آخرین بار در مسابقه هفته هشتم برابر نفت آبادان برای پرسپولیس به میدان رفت و در دقیقه36 جای وحید امیری را گرفت. پس از این مسابقه، عالیشاه دیگر در لباس پرسپولیس دیده نشد. او درگیر مصدومیتی شده بود که تا آخر نیم‌فصل و هنگام جدایی‌اش از پرسپولیس طول کشید. از سوی دیگر خیلی از هواداران گمان می‌کردند این عالیشاه است که نوراللهی را هم برای کوچ از جمع سرخپوشان ترغیب کرده. بر خلاف نوراللهی که بازی به او نمی‌رسید، کسری خدمت داشت و در آن مقطع سرباز شدنش تصمیم خوبی به نظر می‌رسید، کسی انتظار نداشت عالیشاه از پرسپولیس برود، اما او ظاهرا به خاطر اختلاف با برانکو این تصمیم را گرفت و همین مساله باعث واکنش سرد هواداران نسبت به وی شد. حالا عالیشاه برای اولین بار پس از آن ماجراهای پیچیده، فرصت رویارویی با هواداران پرسپولیس را پیدا می‌کند و باید دید واکنش مردم به این بازیکن چیست؟ هرچند احتمالا امید هم تشویق خواهد شد، چرا که هنوز شش ماه از زمان قراردادش با پرسپولیس باقی مانده و اگر برانکو موافقت کند، در پایان فصل به این تیم باز خواهد گشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xq7k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال/پرسپولیس در آستانه میلیاردر شدن/چشمک اروپایی ها به رضاییان/ستاره جنجالی استقلال شاگرد دایی می شود

صبر هواداران به زودی تمام می شود