تاریخ انتشار: 1396/08/24 19:24
کد خبر: 173627

جلالی: فضای کاملا ناجوانمردانه و به ضرر ما بود

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: از همه از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود فضای ناجوانمردانه و سنگین که برای ما ایجاد کردند، با تمام وجود بازی کردند.
 جلالی: فضای کاملا ناجوانمردانه و به ضرر ما بود

، مجید جلالی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: اول از همه از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با وجود فضای ناجوانمردانه و سنگین که برای ما ایجاد کردند، با تمام وجود بازی کردند. ظرفیت‌های ما مشخص است که چند بازی 12 امتیاز گرفتیم و به آنها افتخار می‌کنم. از آنها ممنونم و بازی خوبی انجام دادند. موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و طبیعی بود آنها هم وقتی گل نزنیم، به موقعیت دست پیدا کنند. قضاوت داور هم منصفانه بود.

وی اظهار داشت: در 15 دقیقه اول سه بار شانس گل داشتیم که یکی از موقعیت‌ها تک به تک با دروازه‌بان حریف بود که خراب شد. یک روز هم بازی‌ها اینطور می‌شود.

سرمربی پیکان در واکنش به این سؤال که بحث‌های اخیر در رابطه با جادوگری چه تأثیری روی او و تیمش داشته است، گفت: نزدیک به 40 سال می‌شود که در این فوتبال کار می‌کنم. در این سال‌ها، سعی کردم بهترین خدمات را به فوتبال بدهم و در کمال صداقت کار کنم. جوانانی را معرفی کردم که کسی فکرش را نمی‌کرد. هر بار که تیم من کمی جان گرفته، مسائلی را ساختند تا به من لطمه بزنند. الان هم همین کار را کردند، تیمم از هم پاشیده شد. آنهایی که این کار را کردند، خوشحال باشند.

جلالی ادامه داد: با چشم باز و اطمینان می‌گویم همیشه به کارم افتخار کرده‌ام و همواره سعی می‌کنم در این مسیر باشم. می‌دانم مسیر فوتبالی‌ام خوب و خداپسندانه است. همیشه برای موفقیت تلاش کرده‌ام و عشق بیش از حدی به کار، فوتبال و جوانان دارم. دیشب وقتی می‌خواستم بخوابم از خدا گله کردم چرا اینجا به دنیا آمدم (در این لحظه جلالی اشک ریخت.)

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xz7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیکان- صبای قم/ گل هم می زنند؟!