تاریخ انتشار: 1402/01/24 18:50
کد خبر: 7875

انتخاب نهایی فدراسیون فوتبال، یک سرمربی داخلی

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید به جمع‌بندی نهایی رسیده و بعد از اتمام هفته بیست و ششم لیگ برتر آن را اعلام می‌کند.
انتخاب نهایی فدراسیون فوتبال، یک سرمربی داخلی

 گویا دیگر قرار است که تیم امید ایران از بلاتکلیفی خارج شود و سرانجام سرمربی خود را بشناسد.

فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بود که اولویت آن‌ها انتخاب سرمربی برای تیم ملی بزرگسالان است و پس از اینکه امیر قلعه‌نویی سکان هدایت ستاره‌های ایران را بر عهده گرفت، انتخاب سرمربی تیم المپیک، در دستور کار مدیران فدراسیون فوتبال جا داده شد.

به طوری که در اولین جلسه هیئت رئیسه در سال ۱۴۰۲، بررسی وضعیت و هم‌چنین انتخاب سرمربی برای تیم امید مورد بحث قرار گرفت و در نهایت قرار بر این شد که مهدی تاج گزینه نهایی را انتخاب و اعلام کند.

پیش از این شنیده می‌شد که گزینه‌ای خارجی هم در کنار گزینه داخلی برای هدایت تیم المپیک مطرح است، اما به طور قطع سرمربی بعدی تیم امید ایرانی خواهد بود. موضوعی که رئیس فدراسیون هم آن را تایید کرده است.

آنطور که خبرنگار “ورزش سه” اطلاع یافته است، سرمربی تیم امید هفته آینده بعد از مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر اعلام می‌شود. در این میان فدراسیون فوتبال روی گزینه‌های نهایی خود به جمع‌بندی نهایی رسیده و تنها باید در انتظار اعلام رسمی آن بمانیم.

طبق شنیده‌ها یکی از سرمربیان جوان و‌ موفق فعال در فوتبال ایران، سرمربی سابق سپاهان و سرمربی یکی از تیم‌های لیگ برتری، سه گزینه نهایی فدراسیون هستند و از بین آن‌ها سرمربی جدید تیم امید انتخاب خواهد شد. فردی که وظیفه‌ای سخت خواهد داشت و باید با موفقیت در مسابقات آسیایی، طلسمی نزدیک به پنج دهه‌ای عدم صعود به المپیک را باطل کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zdl4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت مبهم تیم ملی امید