تاریخ انتشار: 1396/07/10 22:05
کد خبر: 180151

داستان عجیب منصوریان و کی روش/اوج ناکامی منصوریان با استقلال!

در آخرین اردوی تیم ملی قبل از حضور منصوریان روی نیمکت استقلال، آبی‌ها چهار نماینده در تیم ملی داشتند. از آن موقع تاحالا که اولین اردوی بعد از خروج منصوریان از استقلال است، هیچ وقت تعداد ملی‌پوشان استقلال به این عدد نرسید.
داستان عجیب منصوریان و کی روش/اوج ناکامی منصوریان با استقلال!

منصوریان در اولین روزهای مربیگری‌اش در استقلال، رقابت شدیدی با پرسپولیس بر سر جذب بازیکنان داشت. در آن روزها شنیده شده بود که منصوریان از رابطه نزدیک‌اش با کی‌روش به‌عنوان یکی از آپشن‌های حضور در استقلال نام می‌برد. اتفاقی که هیچ‌گاه تایید نشد و فقط در حد شایعات کانال‌های هواداری باقی ماند. ولی در مدت حضور منصوریان در استقلال مشخص شد که کی‌روش نگاه متفاوتی به این تیم نداشت. در همه روزهایی که منصوریان در استقلال بود و کی‌روش با تیم ملی نیاز به برد داشت، استقلال هیچ وقت بیشتر از دو نماینده نداشت. حتی بازیکنانی مانند خسرو حیدری که پای ثابت اردوهای تیم ملی بودند هم از زمان حضور منصوریان روی نیمکت استقلال دیگر رنگ پیراهن تیم ملی را ندیدند.

بازی با قطر به عنوان نخستین بازی تیم ملی در مرحله نهایی رسیدن به جام‌جهانی، مشخص می‌کرد که منصوریان توانسته بازیکنان استقلال را به تیم ملی برساند یا نه. ولی در چهار دیدار ابتدایی تیم ملی مقابل قطر، چین، ازبکستان و کره‌جنوبی مانند قبل فقط امید ابراهیمی و وریا غفوری به اردوها دعوت می‌شدند. در آخرین مسابقه مرحله گروهی، وریا هم خط خورد تا امید ابراهیمی تنها نماینده تیم منصوریان در تیم ملی باشد. بعد از بازی سوریه مجددا وریا غفوری هم برای دیدارهای رسمی و دوستانه به تیم ملی دعوت می‌شد. اوج ناکامی منصوریان در رساندن بازیکنان استقلال به تیم ملی، در بازی مقابل ازبکستان رقم خورد. استقلال در بازی مقابل ازبکستان و دیدار دوستانه قبل از این بازی مقابل مونتلگرو هیچ نماینده‌ای در تیم ملی نداشت.

بعد از برد ایران مقابل ازبکستان، صعود تیم ملی به جام‌جهانی قطعی شد. همین اتفاق موجب شد که کی‌روش برای دو بازی بعدی تیم ملی، از نفرات جوان‌تری استفاده کند. برای دو بازی پایانی این مرحله مقابل کره‌جنوبی و سوریه، دوباره تعداد نماینده‌های استقلال در تیم ملی به عدد سه رسید. این بار امید ابراهیمی مصدوم خط خورد و نورافکن، روزبه چشمی و وریا غفوری در تیم ملی حضور داشتند. اما دو هفته بعد از این ماجرا، منصوریان به خاطر نتایج بد از استقلال جدا شد. اما کنار رفتن منصوریان منجر نشد که از سهمیه نماینده‌های استقلال در تیم ملی کاسته شود. استقلال حالا روزبه چشمی را هم در کنار وریا غفوری و امید ابراهیمی به طور ثابت در اردوها دارد. آبی‌ها امیدوارند با جذب سرمربی جدید خارجی، دوباره بازیکنان تیم‌شان را در اوج ببینند و به تیم ملی بفرستند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zeoa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کشتی استقلال و منصوریان گرفتار طوفان شده است