تاریخ انتشار: 1402/01/27 16:42
‌یادداشتی از علی مسعودی
کد خبر: 7703

ساکت دل نازک چرا دلت شکست؟! پنالتی حسینی نه غیراخلاقی بود، نه غیر حرفه‌ای!

پنالتی زدن سید حسین حسینی به مذاق ساکت الهامی سرمربی هوادرا خوش نیامد.
ساکت دل نازک چرا دلت شکست؟! پنالتی حسینی نه غیراخلاقی بود، نه غیر حرفه‌ای!

علی مسعودی؛ استقلال در بازی با هوادار یک نیمه مدارا کرد و یک نیمه گلباران تا پرگل ترین بازی فصل را به نام خودش ثبت کند. در این مسابقه، آبی ها ۶ بار دروازه حریف را باز کردند تا با روحیه لازم آماده دربی شوند. گل‌ های این بازی را آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد محبی، ( ۲ گل) سعید مهری و سید حسین ( دروازه‌بان استقلال ) به ثمر رساندند که گل آخری باعث ناراحتی ساکت الهامی سرمربی هوادار شد.

او آنقدر از گل دروازه‌بان استقلال نارحت شده بود که حتی مدعی شد؛ کار بازیکنان این تیم درست نبوده چون آنها را تحقیرش کرده اند.

 البته بعد از کنفرانس خبری ساکت الهامی اکثر بازیکنان استقلال از این مربی عذرخواهی کردند تا یه جورایی از او دلجویی کرده باشند. حال اینکه آیا نیاز به دلجویی و دلخوری ساکت الهامی بود یا نه، در قانون فوتبال چیزی نوشته نشده و هر تیمی می تواند برای انتخاب پنالتی هایش از هر بازیکنی استفاده کند و حتی پنالتی ها عجیب تر هم به ثمر برساند. مثل پنالتی که بارسلونا مقابل سلتاویگو  به ثمر رساند و مسی به جای زدن ضربه مستقیم توپ را به سوارز پاس داد ت او گلزنی کند. یا پنالتی های بسیاری که بصورت " چیپ" زده شده و کسی هم از آن ایراد نگرفته است... و پنالتی ها دیگری که هنوز هیچ قانونی‌ برای زدن آن ننوشته اند.

استقلال تهران

حال اینکه چرا ساکت الهامی با این همه سابقه فوتبالی مدعی شد بازیکنان استقلال دل او را شکسته اند و باعث تحقیراش شده اند، قطعا مثل همیشه احساسی شده و حتی بازیکنان استقلال نیز، نیازی نبود که از سرمربی هوادار عذرخواهی کنند و اگر هم این کار را کردند، نشان از حرفه‌ای بودن و رفتار خوب اخلاقی‌ آنها را دارد.

 حال شاید ساکت الهامی یادش رفته همان فینال جام حذفی که با تراکتور قهرمان شد و همین بعد بازی اخیر هم به رخ هواداران و باشگاه استقلال کشید، چه کارهایی که برای رسیدن به جام انجام نداد و بیش از ۲۰‌ دقیقه وقت کشی کرد؟! او باید بپذیرد فوتبال بالا و پایین دارد و روزی تیم شما در عرض ۱۶ دقیقه‌ ۳ گل به استقلال می زند و قهرمان جام حذفی می شود و روزی هم استقلال در یک نیمه ۶ گل می زند که یکی از آنها را دروازه‌بان آبی ها اینگونه به ثمر می رساند.

عکس: محمد میرزایی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zrw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال- هوادار؛ ساپینتو به دنبال‌ پس گرفتن امانتی از یحیی قبل از دربی