تاریخ انتشار: 1396/05/09 16:38
کد خبر: 192103

دلایل باخت استقلال ومنصوریان برابرصنعت نفت

در کنار مصدومان پرتعداد در هفته ابتدایی لیگ، علیرضا منصوریان ۳ بازیکن تاثیرگذارش را هم بخاطر محرومیت در اختیار نداشت. بازیکنانی که شاید، می‌توانستند نتیجه بازی را به نفع تیم او تغییر دهند.
دلایل باخت استقلال ومنصوریان برابرصنعت نفت

 نمایش استقلال مقابل صنعت نفت، برای هواداران این تیم ناامید کننده بود. نمایشی که برای اولین بار در تاریخ لیگ، فصل استقلال را با شکست آغاز کرد. منصوریان پس از مسابقه، بخاطر محرومیت بازیکنانش شدیدا از فدراسیون انتقاد کرد. سوال اینجاست در صورت حضور این سه نفر، استقلال در این بازی با چه ترکیبی وارد زمین می‌شد؟

مصدومیت پادوانی و باقری، منتظری و حسینی را به تنها گزینه‌های منصوریان در پست مدافع میانی تبدیل کرده بود. با محروم شدن حسینی، منصوریان مجبور شد به عظیم گوک در کنار منتظری بازی دهد و پنالتی همین بازیکن، تک گل بازی را به صنعت نفت هدیه داد.

در نبود امید ابراهیمی و فرشید باقری هم منصوریان مجبور بود تیمش را با زوج چشمی و نورافکن در پست هافبک دفاعی وارد زمین کند. با محروم شدن نورافکن، چشمی تازه از مصدومیت برگشته، تنها بازیکن تخریبی منصوریان مقابل صنعت نفت بود و او هم نتوانست جلوی فشار حریف را بگیرد.

مهدی قائدی، تنها بازیکن محروم استقلال بود که در صورت محروم نشدن هم شانس زیادی برای بازی در ترکیب اصلی تیمش نداشت. بر خلاف دو بازیکن دیگری که اگر محروم نبودند، هم فیکس بازی می‌کردند و هم سبک بازی تیم‌شان را تغییر می‌دادند. موضوعی که نشان می‌دهد چرا بخش اعظمی از کنفرانس سرمربی استقلال، به این سه نفر اختصاص داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zyxa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب رقیب استقلال در هفته اول / فراز با همه خارجی هایش می آید

حسینی،برزای و حقدوست گلزنان خوش آتیه استقلال