تاریخ انتشار: 1402/04/01 16:18
کد خبر: 3978

فقط یک بازیکن دیگر تا بارسای رویایی ژاوی

ژاوی فقط به یک هافبک دفاعی نیاز دارد تا خط میانی رویایی‌اش را در بارسلونا بسازد و برای نبرد در لیگ قهرمانان آماده شود.
فقط یک بازیکن دیگر تا بارسای رویایی ژاوی

ژاوی در مصاحبه‌های اخیرش بارها تاکید کرده در خط میانی و حمله نیاز به بازیکن جدید دارد. البته او از نظر کمیت با کمبود مواجه نیست بلکه به دنبال کیفیت بالاتر است.

مربی بارسا همچنین با رفتن سرخیو بوسکتس به دنبال یک هافبک دفاعی بازیگردان است تا ستون تیم در میانه زمین شود. او بارها گفته: "جانشین بوسکتس باید نمره 9 یا 10 از 10 داشته باشد.»

فهرست بازیکنانی که بارسا می‌تواند برای این پست استخدام کند، زیاد طولانی نیست. خود ژاوی، زوبیمندی را ترجیح می‌دهد اما نه باشگاه پول خرید او را دارد و نه خود این بازیکن تمایلی به ترک سوسیداد دارد.

امرابط عجله دارد زودتر آینده‌اش را مشخص کند و شاید منتظر بارسا نماند. کیمیش هم بیش‌تر شبیه رویایی است که احتمال به واقعیت پیوستن آن بسیار کم است. بنابراین گیدو رودریگز از بتیس بیش‌ترین بخت را دارد که جای بوسکتس را پر کند. به هر حال، هافبک دفاعی تنها قطعه گمشده پازل ژاوی است تا خط هافبک رویایی‌اش را بسازد.

مربی بارسا با ورود ایلکای گوندوگان، آن هافبک خلاق و باتجربه‌ای که در لیگ قهرمانان تیم را جلو براند، پیدا کرده است. هافبک آلمانی، کاپیتان تیم قهرمان اروپا است که تا لحظه آخر جنگید تا او را حفظ کند.

به این ترتیب، ژاوی در خط میانی چهار بازیکن در سطح بسیار بالا دارد: گوندوگان، فرنکی دیونگ، پدری و گاوی. در میان این چهار نفر، گوندوگان و پدری موتور خلاقیت و فرصت سازی تیم را به حرکت درمی‌آورند تا برای لواندوفسکی فرصت گل بسازند.

در مقطعی که پدری مصدوم شده بود ماشین گلزنی لهستانی، کیفیت همیشگی‌اش را نداشت و آرزو داشت یک نفر دیگر مثل پدری در تیم باشد تا برای او موقعیت بسازد. حالا با آمدن گوندوگان، لواندوفسکی به آرزویش رسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5g84

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ژاوی: بازگشت مسی کمک بزرگی به بارساست