تاریخ انتشار: 1395/11/19 00:05
سرمربی ایرانجوان مطرح کرد؛
کد خبر: 230906

مفتخر: متوقف کردن مدعیان لیگ یک کار بزرگی است

سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: بازیکنان این تیم برای نتیجه گیری بهتر در مسابقات لیگ دسته یک کشور به تقویت مالی نیاز دارند.
مفتخر: متوقف کردن مدعیان لیگ یک کار بزرگی است

به گزارش فرتاک ورزشی، سعید مفتخر  پس از تساوی تیمش مقابل تیم گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران افزود: بازیکنان تیم ایران‌وان بدون هیچ چشم داشتی به کارخود ادامه می‌دهند ولی باید این بازیکنان از لحاظ انگیزشی تقویت شوند تا بتوانین تیم ایرانجوان را به جایگاه شایسته ای برسانیم.

وی ادامه داد: ایرانجوان چند هفته ای است که در برابر حریفان دچار بد شانسی شده و در این دیدار نیز با وجود اینکه از حریف پیش افتادیم در وقت اضافه گل مساوی را دریافت کردیم.

مفتخر یادآور شد: در نیمه نخست بازی بازیکنان ایرانجوان بوشهر بازی خوبی به نمایش نگذاشتند ولی در نیمه دوم چند موقعیت‌ خوب گلزنی روی دروازه تیم حریف ایجاد کردند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه در تمامی تمرین های ایرانجوان روش گل‌زنی تمرین می‌شود، ولی در حملات توپ بازیکنان وارد دروازه حریف نمی شود.

مفتخر در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: داور در این دیدار در چند صحنه مرتکیباشتباهاتی جزئی شد و در برخی صحنه ها خطاهای بازیکن حریف را نادیده گرفت.

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر در ارتباط با بازی هفته آینده این تیم گفت: در این بازیها نهایت تلاش خود را برای جدا شدن از تیم های قعر جدولی به کار خواهیم بست.

ایرانجوان بوشهر هم اکنون با 24 امتیاز در رده 13 جدول لیگ دسته یک کشور قرار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b66ge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تداوم روزهای سیاه فجرسپاسی در لیگ یک/ ایرانجوان پیروز بازی جنجالی