تاریخ انتشار: 1395/11/20 17:50
کد خبر: 230530

رضاییان و تلاش برای تکرار سرنوشت

مدافع ملی پوش سرخ ها امیدوار است تاریخ برایش به شکلی تکرار شود که در دربی بازهم گلزنی کند.
رضاییان و تلاش برای تکرار سرنوشت

رامین رضاییان ستاره این روزهای پرسپولیس دومین فصل حضورش در جمع سرخپوشان را سپری می کند. او پس از کش و قوس های فراوان راه برگشت از ترکیه به تهران را پیمود و کم کم به ترکیب اصلی نزدیک شد. رامین پرسپولیسی ها در بازی قبل گل دوم پرسپولیس به تراکتور را زد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشت.

باوجود چهار پاس گل و دو گل در این فصل و نقش پررنگ در پیروزی های پرسپولیس، فصل پیش را باید بهترین فصل دوران بازیگری او نامید. رضاییان در لیگ پانزدهم تنها مدافع راست سرخ ها بود و در اکثر دیدارهای این تیم فیکس بازی می کرد و پنج گل و پنج پاس گل نیز در کارنامه اش ثبت کرد. یکی از گل ها مهم این بازیکن در دربی 82 و دیگری در بازی با تراکتورسازی در هفته بیست و دوم بود. او در آن بازی که اتفاقا یکشنبه نیز برگزار شد، علاوه بر گلزنی یک بار دروازه تیمش را هم نجات داد تا پرسپولیس در آخرین دقیقه از بازی، تساوی را با شکست عوض نکند. پنج هفته بعد، او در پیروزی ۴ گله مقابل استقلال نیز نقش پررنگی داشت و موفق شد یک گل به ثمر برساند.

حال او بار دیگر مقابل تراکتور گلزنی کرده و امیدوار است تا تاریخ برایش تکرار شود تا مقابل استقلال هم گلزنی کند. البته در دور برگشت فصل پیش، پرسپولیس مقابل تراکتور با نتیجه یک بر یک متوقف شدند اما استقلال را چهارتایی کردند اما حالا آن ها با سه گل سرخ های تبریز را بدرقه کرده اند و در تلاشند استقلالی را شکست دهند که روزهای خوبی را سپری می کند و پس از پیروزی مقابل السد با روحیه مضاعف گام به میدان مسابقه با صدرنشین لیگ می گذارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b66m9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو و اگر و اماهایی که برای ادامه لیگ با آن روبرو است