تاریخ انتشار: 1395/11/21 00:46
کد خبر: 230430

گزینه جدید جانشینی کمال

برد شیرین پرسپولیس مقابل تراکتورسازی، برای آن‌ها هزینه سنگینی داشت
گزینه جدید جانشینی کمال

 کمال کامیابی‌نیا در دقایق آخر بخاطر درگیری با فرزاد حاتمی از زمین اخراج شد و دربی تهران را از دست داد. پرسپولیسی‌ها بلافاصله، برای جانشینی او با شهاب کرمی قرارداد بستند. هافبک سابق فولاد، شانس زیادی برای بازی مقابل سپاهان دارد اما بعید است در دربی تهران، یکی از 11 بازیکن اصلی برانکو باشد.

در این روزها، نام فرشاد احمدزاده و محسن مسلمان به عنوان گزینه‌های جدی جانشینی کمال در دربی مطرح شده اما برانکو، یک بازیکن دیگر را هم زیر نظر دارد. حسین ماهینی که این فصل در پست‌های متنوعی برای پرسپولیس بازی کرده و شاید در بازی بزرگ پایتخت، حضور در یک پست جدید را هم تجربه کند. در صورت انتقال ماهینی به پست هافبک دفاعی، احتمالا فرشاد احمدزاده باز هم در پست مدافع چپ به میدان خواهد رفت.

ماهینی از احمدزاده و مسلمان توانایی دفاعی بیشتری دارد، در بازی‌خوانی موفق است و خوب ضربه سر می‌زند. خصوصیاتی که با توجه به سبک بازی استقلال، اهمیت زیادی برای برانکو در دربی تهران خواهد داشت. ماهینی این فصل را به عنوان مدافع راست آغاز کرد، به پست مدافع میانی منتقل شد، سمت چپ خط دفاع رفت و هافبک دفاعی، می‌تواند چهارمین پست او در این فصل باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b66y5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و یک خطر جدی برای دربی