تاریخ انتشار: 1395/11/23 10:56
کد خبر: 230030

نقطه جوش دربی فردا، کری و رقابت طارمی و رحمتی

نقطه جوش دربی فردا، کری و رقابت طارمی و رحمتی

چهارشنبه شب وقتی از مهدی طارمی پرسیدند در بین استقلالی‌ها با چه کسی بیشتر کری دارد گفت: «با شماره یک آنها. با او بد کری دارم. در شهرآورد معروف هم گفته بودم گل می‌زنم و زدم. برای این بازی هنوز با رحمتی کری نخوانده‌ام ولی باید آماده باشد. هر چند بیشتر برای او در بازی کری می‌خوانم. رحمتی بداند برایش گل کنار گذاشته‌ام.»
این حرف‌های طارمی درست وقتی مطرح شد که همبازیانش سعی داشتند برای حریف کری نخوانند اما گلزن پرسپولیس مثل آنچه در نشست خبری روز چهارشنبه مطرح کرد رفتار و گفتار متفاوتی نسبت به همبازیانش و البته بازیکنان تیم رقیب داشت.
اما ماجرای کری خوانی و کل کل بهترین گلزن پرسپولیس با کاپیتان و دروازه‌بان استقلال هم جالب است. قبل از شهرآورد معروف چهار - دو طارمی به رحمتی ‌گفته بود: «سید خدا نکند ده دقیقه اول بهتون گل بزنیم وگرنه میریم رو چهار پنج تا. رحمتی هم می‌خندید و می‌گفت برو بابا. بازی رفت هم لحظه آخر معلوم نشد جری بنگستون چه جوری گل زد. حالا ادعای چهار پنج تا دارید؟ »
موقعی که پنالتی شد هم اگر فیلم آن صحنه را ببینید طارمی دورخیز کمی کرد و با دست به سید گفت می‌خواهم چیپ بزنم اما رحمتی فریب نخورد. عکسی از آن بازی هست که طارمی بعد از گل چهارم مقابل رحمتی در حال نشان دادن عدد چهار است که آنجا داشته جواب کری‌های سید را می‌داده.
بدون شک کری طارمی با رحمتی می‌تواند لحظه‌های نابی در بازی فردا خلق کند و تصاویر جالبی را ثبت خواهد کرد که از شهرآورد 84 به یادگار می‌ماند. مساله‌ای که به زیباتر شدن بازی کمک می‌کند و البته شهرآورد را مثل آنچه سال‌ها در ذهن داشتیم تصویر می‌کند، فارغ از هر ادا و اصولی که فوتبال و رقابت را از ذاتش دور می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6kpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



جدیدترین کری مهاجم پرسپولیس که این روزها عاشق کری‌خوانی است!