تاریخ انتشار: 1395/11/13 00:42
کد خبر: 232154

مهاجم استقلالی کجا خداحافظی می کند؟!

رضا عنایتی:«همیشه دوست داشتم در مشهد از فوتبال خداحافظی کنم و باید دید شرایط چگونه پیش خواهد رفت. قطعاً برای جدایی نیاز به رضایت باشگاه صبا دارم و بدون رضایت‌نامه نمی‌توانم به تیمی دیگر بروم.»
مهاجم استقلالی کجا خداحافظی می کند؟!

این که آقای گل 3 دوره لیگ برتر فوتبال ایران دوست دارد در زادگاه خودش از فوتبال خداحافظی کند اصلا بد نیست. اما شاید بد نباشد چند مصاحبه قدیمی و جدید او را با هم مرور کنیم. مصاحبه‌هایی که در آن‌ها عنایتی دوست داشت با پیراهن‌های دیگری از فوتبال خداحافظی کند! مصاحبه اول مربوط به نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم است. زمانی که او از سیاه جامگان جدا شد و به استقلال بازگشت. در آن زمان عنایتی از علاقه‌اش به خداحافظی در مشهد پرده برنداشته بود: «من هیچ تصمیمی برای خداحافظی نگرفته‌ام. الان بدون مشکل خاصی در زمین فوتبال بازی می‌کنم و به هیچ عنوان احساس ضعف نمی‌کنم. باز هم می‌گویم که با پیراهن استقلال خداحافظی خواهم کرد ولی زمانش را نمی‌دانم.»

3 سال پیش هم زمانی که عنایتی عضو صبا بود و شایعه بازگشتش به استقلال مطرح شد در مصاحبه‌ای گفت: «خود من اینقدر در این باره مصاحبه انجام داده‌ام که هم خودم و هم هواداران استقلال را خسته کرده‌ام. فقط این را بدانید که دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم.»

عنایتی حدود 10 روز پیش که در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده بود در مصاحبه‌ای جدید گفت: «بعد از اینکه نشد در استقلال از فوتبال خداحافظی کنم در مشهد هم فعلا این اتفاق نیفتاده و مثل اینکه قسمت این است که در صبا از فوتبال خداحافظی کنم.»

با مصاحبه امروز عنایتی مشخص شد فعلا آخرین جایی که ممکن است او در آنجا از فوتبال خداحافظی کند مشهد است. البته این دوست داشتن، بی‌ربط به شایعه پیشنهاد سیاه‌جامگان به او نیست اما هر احتمالی وجود دارد. آن چه که مشخص است این است که به نظر می‌رسد بازیکن سابق تیم‌های ابومسلم، استقلال، الامارات و النصر، سپاهان، پدیده و سیاه جامگان مشهد دوست دارد در شهری از فوتبال خداحافظی کند که به او اجازه بازی کردن در آخرین روزهای عمر فوتبالی‌اش بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6oye

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روحیه تیمی ما بالا رفته/ دوست داشتم استقلال نقطه پایان فوتبالم باشد
عنایتی؛