تاریخ انتشار: 1395/07/26 13:04
کد خبر: 255178

مصاحبه کامل با پیروز قربانی از مشکلات سردار بوکان تا عدم حمایت مسئولین

پیروز قربانی در گفتگویی با خبرنگار فرتاک ورزشی، از تمامی مشکلات تیم سردار بوکان پرده برداشت.
مصاحبه کامل با پیروز قربانی از مشکلات سردار بوکان تا عدم حمایت مسئولین

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، متن کامل مصاحبه پیروز قربانی سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان را در ذیل مشاهده می کنید:

آقای قربانی سلام،بازی دیروزسرداربا شهرداری همدان راچطوری ارزیابی می کنید؟تیم سرداربازی برده را باباخت عوض کردمهم ترین دلیلش چی بود؟

قربانی:همانطور شماخودتان شاهدبودیدبازیکنان مامخصوصانیمه اول بسیارخوب بازی کردندونیمه دوم هم تاقبل اون گلی که خودمان بااشتباهی که داشتیم تقدیم حریف کردیم وکمرتیم راشکست بسیارخوب بودیم،ضمن اینکه داوری هم همانطورکه هوادارهاهم شاهدبودنددردقیقه 10 داوربایددروازه بان حریف رااخراج میکرد که اینکارونکرد و پنالتی هم که برای شهرداری همدان گرفت مشکوک بود وبیرون محوطه جریمه اتفاق افتاد،همه این ها دست به دست هم دادتاباتوجه به موقعیتهای بسیاری که داشتیم نتیجه راوگذارکنیم،البته قصدتوجیه ندارم ماباید این بازی رو می بردیم ومثل بازی باشاهین بوشهرکه می توانستیم برنده باشیم این بازی راهم واگذارکردیم ولی بنده به هواداران واقعی سردارقول می دهم که این نتایج راجبران خواهیم کرد.

آقای قربانی همانطورکه امروزخبر داشتیدمدیرعامل سرداراستعفا داد،درمورد استعفای ایشان نظر شما چیست؟

قربانی: درموردآقای غفاری بایدبگم ایشان تاموقعی که مدیرعامل بودند واقعا زحمت کشیدندودرک می کنم که واقعاتحت فشاربود،ضمن اینکه ازتمام زحماتش تشکر می کنم اما من انتظارداشتم که آقای غفاری به عنوان کسی که من موقع آمدن به بوکان باایشان صحبت کرده بودم درموقع سختی وباخت تیم کنارم باشه نه اینکه موقع سختی که من نیازبه حمایت داشتم تنها بمونم بااین همه حاشیه و جنجال و حرف وحدیث.

به هرحال برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و واقعاشاهدبودم تاوقتی که بودزحمت کشید.

اماواقعیت این است باوعده وعیدنمیشه تیم داری کرد،بدترین تیم ازنظرمالی شایدشاهین توسعه کیش بودکه حتی قراربودانصراف بدهداما دوروزقبل 25 تا30 درصد قراردادبازیکنانش راپرداخت کردند اما بازیکن های ماتاحالا فقط 2 درصد ازقراردادهاشان راپرداخت کردند.

ضمنا این راهم به مردم خوب بوکان بگویم که من وکادرم نه برای این تیم کیسه دوختیم ونه ازبغل این تیم چیزی عائدمون میشه،شخص بنده تاحالا فقط 100 هزارتومان دریافت کردم که این مبلغ پاداش بردبازی بود که این صدهزارتومان راهم بایکی ازبچه های تیم که مشکلات مالی داشت تقسیم کردم 

همچنین بچه های کادرم به جزء 200 هزارتومان هیچ مبلغی دریافت نکردند، البته منتی نیست ولی خواستم به اون عده ای که من فهمیدم و خط می گیرند وحاشیه درست می کنند که این تیم هزینه اش زیاداست و به شام خوردن و بستنی خوردن تیم گیر می دهند،بدونند که این تیم کم هزینه ترین تیم حاضر درلیگ است.

هوادارها باید واقعیت هارابدونند که ما تاحالاشش بازی کردیم که چهاربازی رابیرون ازبوکان انجام داده ایم که سه بازی ازآن چهاربازی راهم درگرمای بالای 50 درجه جنوب بوده،ضمن اینکه این تیم فقط یک هفته قبل ازشروع مسابقات شکل گرفته است.خودم این صحبت هاراهمه توجیه می دانم ولی روی حرفم بااون کسانی است که همه تلاششان این است که بنده ازاین تیم بروم!

همه کارمی کنند،بابازیکن من جلسه میزارند،بابازیکن من تماس می گیرند و بهش وعده وعیدمی دهند وبازیکن من رابه طرف خودشون جذب می کنند.

اینا رومیگم تاهواداران واقعی سردارمتوجه بشوند که چی میگذره!

من نه ازنظرمالی و نه ازنظر شهرت هیچ نیازی ندارم ولی با این حال نوکر ومخلص مردم خوب بوکان وهوادارهای پرشورسردارهستم ولی هواداران باید این مسائل رابدونند.

مثلا مربی یک تیم دیگرزنگ زده به بازیکن من که شرایطتون چه طوریه ما داریم میایم اونجا و آقای فلانی قراره بیاد و من جزء کادرش هستم! خداوکیلی شما باشید جای من چه فکری می کنید!

شهری که من اومدم بدون هیچ حمایتی وبدون هیچ پولی واینجا کارمی کنم و موقع باخت تنهاموندم ولی عیبی نداره همه اینا درست میشه وخدا جای حق نشسته.

من همه این هارومیگویم که مردم خوب بوکان وهواداران سردار متوجه شرایط بشوند و بدونند مشکلات تیم ماچیست.

به من وکادرم الان سه ماه است که قول مسکن داده اند که برامون اجاره کنند. این مدت را دور از زن و بچه هامون داریم درهتل تحمل می کنیم بازم هنوزچیزی نگفتیم،می رویم شهرستان برای بازی دربدترین شرایط دربندرعباس در یک خوابگاه بد شب خوابیدیم،قراربود 15 مهر 30درصد بازیکنان راپرداخت کنند که ازاین 30 درصدفقط 2 درصد پرداخت شده است،ولی بازهم به بازیکنان تیمم گفتم عیبی نداره به خاطرمردم بوکان و هواداران تحمل کنید.

بازهم تاکیدمی کنم این صحبت ها را کردم تاهوادار ازهمه چی خبرداشته باشدوگرنه ما دوبازی پشت سرهم باختیم و مقصراصلی من هستم بازیکنان باجون ودل بازی کردندوازشون تشکر میکنم که دراین شرایط مردانگی به خرج دادند،مقصر اصلی باخت من هستم اما قدرتش رادارم این شرایط رادرستش کنم وقول می دهم.

وقول می دهم با بازیکنان جوانی مثل شاهرخ کدخدایی؛ یوسف مرادی ،مهدی بامدادو... تیمی خواهم ساخت که همه بهش احترام بگذارند.

بازمی گویم این مسایلی راکه می گویم به هیچ عنوان به خاطراین نیست که نتایج اخیرراتوجیه کنم،این صحبت ها راکردم تاهواداران بدونند شرایط تیم چطور است و فکر نکنند پیروزقربانی 500 یا 200 میلیون تومان قرارداد بسته، قرارداد من و کادرم که 5 نفرهستیم کلا 150میلیون تومان است که تاحالا حتی یک هزارتومان راهم دریافت نکردیم به جز 500 هزارتومان که پاداش هرپنج نفرکادرم بوده که این مبلغ راهم بین بازیکن هایی که مشکل مالی داشتند تقسیم کردیم.

اینا روگفتم تا مردم مشکلات رادرک کنند و بگم افرادی که برای تیم کیسه دوختندبه هیچ عنوان لازم نیست به خودشون فشار بیارند وجلسه بزارند و یک سری آدم را خط بدهند که فلان کار رابکنید و به بازیکنان من زنگ بزنند،اصلا نیازی نیست و پیروز قربانی هرموقع دوست داشتید ازاین شهر می رودولی آدم بایدمعرفت داشته باشد وکاری هم که میخواد بکنه رودررو انجام بدهد.

اینقدرهم مردهستم وروی حرفم می مانم وبه مردم خوب بوکان قول می دهم موقعی ازاین تیم خواهم رفت که این تیم سروسامان بگیرد،نامردنیستم موقع سختی این تیم راتنهابگذارم و بروم.

هم هواداران و هم بازیکنان مطمئن باشندتا آخرهستم برای مردم خوب بوکان وبرای تیم سردار.

ولی افرادی که بالباس دوست واردمی شوند ومی خواهندازپشت خنجربزنند،بدانند من از 16 سالگی استقلال بودم وبالا پایین های فوتبال رابلدم وبهشون قول می دهم خواهم ایستاد و به خاطر مردم بوکان و هواداران و بازیکنان باهاشون مبارزه خواهم کرد و این تیم را به هدفش می رسانم و دست این افراد رابرای مردم بوکان رو خواهم کرد.

آقای قربانی بهمن طهماسبی دربازی با شهرداری همدان درلیست 18نفره نبود،مصدوم بودیا نظر کادرفنی بود که برای این بازی انتخاب نشد؟

قربانی:بهمن طهماسبی مصدومیت داشت،اما تیم من تیمی است که اگر 10 تا بازیکن هم نتوانندبازی کنند 10 بازیکن دیگر تیم بایدبتوانند بازی کنند،تیمی که به یک یا دوبازیکن متکی باشد اصلا به دردنمیخورد ومن همچین تیمی دوست ندارم،الگوی من ناصرحجازی و لوکا بوناچیچ است و اگر 10 بازیکن تیمم نباشند  10 بازیکن دیگر تیم بایدباشند تا جای آنها راپرکنند،بهمن طهماسبی بازیکن بزرگ و ارزشمندی است اما تیم من نباید متکی به یک یا دوبازیکن باشد.

پیروزقربانی درآخرمصاحبه افزود،کسانی که درموقع باخت کنارتیم نیستند درموقع بردهم حق ندارندکنارما باشند،شماشاهدهستیدموقع برد صدنفرکنارتیم هستند ولی موقع باخت کسی نیست بیادکنارتیم و بگوید حالتون چطوره!

فقط واقعا الان احساس تنهایی می کنم،امیدوارم کسانی که می خواهندبازمین خوردن من تیم را بگیرند معرفت داشته باشند و شرایط را درک کنند،منم به اندازه کافی قوی هستم و خداهم جای حق نشسته،اگرکل دنیا دست به دست هم بدهند وبخواهندکسی رازمین بزننداگر خدا نخواد هیچ اتفاقی نخواهدافتاد و مطمئن باشیدخدا به من کمک خواهدکرد و من شرایط این تیم را ردیف می کنم و دل هواداران را خوش خواهیم کرد.

مصاحبه: "اسماعیل تیزرو"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8a79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروز قربانی می تواند سردار بوکان را از بحران خارج کند!