تاریخ انتشار: 1395/07/14 13:37
عرفان جم رتبه؛
کد خبر: 257554

بازیکن پارس جنوبی: برای گرفتن سه امتیاز به کرمان خواهیم رفت

بازیکن تیم فوتبال پارس جم گفت: روحیه بازیکنان برای دیدار با مس کرمان عالی است و فقط برای گرفتن سه امتیاز به کرمان می‌رویم و ان‌شاءالله با دست پر به جم باز خواهیم گشت.
بازیکن پارس جنوبی: برای گرفتن سه امتیاز به کرمان خواهیم رفت

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، عرفان جم‌رتبه امروز در گفت‌وگویی در جم به بازی هفته هشتم برابر اکسین البرز اشاره کرد و یادآور شد: این دیدار یک بازی خاص بود و از روی دو ضد حمله دو گل دریافت کردیم.

بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: اکسین در این دیدار ضد حملات خیلی خوبی زد و از موقعیت‌هایش به نحو احسنت استفاده کرد و افزود: متاسفانه تیم ما در مجموع بازی خوبی به نمایش نگذاشت.

جم‌رتبه با تشکر از حمایت‌های هواداران ابراز داشت: هواداران بعد از صعود تیم به لیگ یک در همه بازی‌ها حمایت خودشان رو از تیم اعلام کرده‌اند و امیدوارم تا پایان فصل این حمایت‌ها به همین منوال تداوم داشته باشد.

وی درباره عملکرد ضعیف تیم پارس در خط حمله هم خاطرنشان کرد: مهاجمان در خط حمله باید تمرکز خود را بر روی ضربات آخر افزایش دهند و به نظرم مقداری فشار بر روی بازیکنان است که طبیعی است و در ادامه فصل خط حمله بهتری خواهیم داشت.

عرفان جم رتبه تاکید کرد: روحیه بازیکنان برای دیدار با مس کرمان عالی است و فقط برای گرفتن سه امتیاز به کرمان می‌رویم و ان‌شاءالله با دست پر به جم باز خواهیم گشت.

بر اساس این گزارش دیدار تیم‌های فوتبال پارس جم و مس کرمان از رقابت‌های هفته نهم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور روز جمعه 16 مهر در کرمان برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8kb9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه لیگ یکی حق تیم داری در لیگ یک را ندارد!
اختصاصی/