تاریخ انتشار: 1395/06/30 16:49
کد خبر: 260354

سرمربی سپاهان: کاری ‌می‌کنیم بانوان به استادیوم بیایند

سرمربی موفق فصل گذشته لیگ برتر می خواهد برابر شاگردان برانکو ایوانکوویچ در هفته هفتم و در اصفهان پیروز میدان باشد
سرمربی سپاهان: کاری ‌می‌کنیم بانوان به استادیوم بیایند

عبدالله ویسی که در فصل پیش عملکرد درخشانی از خود با قهرمانی در لیگ برتر به جا گذاشته، این بار به دنبال توقف سرخپوشان تهرانی در اصفهان با سپاهان است. او در نشست خبری پیش از این دیدار درباره شرایط طلایی پوشان صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.

 

به دنبال پیشی از پرسپولیس هستیم

بازی ما مقابل پرسپولیس یک بازی سخت و فشرده خواهد بود و سه امتیاز حائز اهمیت است هر دو تیم ارزش این سه امتیار را می دانند. ما هفته گذشته اختلاف با پرسپولیس را به 2 امتیاز رساندیم و حالا تلاش می کنیم با برد در این مسابقه یک امتیاز پیش بیفتیم و از این تیم پیشی بگیریم.

 

معجون تجربه و جوانی تیم ما خوب است

دست بازیکنان جوان ما درد نکند آنها بسیار عالی بودند و نفرات جوان هم در کنار باتجربه ها خیلی خوب بودند. البته فردا تجربه بیشتر از جوانی به درد ما می خورد باتجربه ها در بازی با ماشین سازی خیلی خوب به کمک بازیکنان جوان آمدند.

 

 

هر دو تیم محکوم به برد هستند

میزبانی و میهمانی در این بازی ها مهم نیست ولی در هر شرایطی ما باید به فکر برد باشیم و محکوم به برد هستیم. ما در بازی های خانگی به اندازه کافی امتیاز نگرفته ایم و این بار باید جبران کنیم و نتیجه مورد نظر را بگیریم.

 

 

باید کاری کنیم بانوان هم به استادیوم بیایند

در باشگاه های اروپا همین پریشب بود که مسابقه ای دیدم میزبان چهار گل خورده بود و باز هم هواداران این تیم را تشویق می کردند. در اروپا خودم دیده ام که در پایان مسابقه بدون توجه به برنده و بازنده هر دو تیم را تشویق می کنند به هر شکل ما ادعا داریم و باید فرهنگ خود را نشان بدهیم باید آنقدر خوب باشیم که خانواده ها، خانم ها و کودکان وارد ورزشگاه شوند. امیدوارم تماشاگران سپاهان هم تیم ما و هم تیم رقیب را تشویق کنند همانطور که در بازی با ماشین سازی هواداران تبریزی ما را هم تشویق کردند امیدواریم اتفاقات ناگوار در ورزشگاه ها رخ ندهد.

 

 

از بازیکنانم رضایت دارم

تمامی نفرات تا به  حال به نحو احسن با ما همکاری داشتند مخصوصا باتجربه هایی مثل محرم و حسین پاپی. ما در هر بازی 7، 8 موقعیت گل درست می کنیم اما  گل نمی زنیم. از خط هافبک با بازیکنان باتجربه بسیارراضی هستم و آنها همکاری کامل و کافی با ما می کنند. در حال حاضر ارتباط دروازه بان با خط دفاع و سایر خطوط خیلی بهتر شده است ضمن اینکه مهدی امینی دروازه دوم ما از تیم های پایه آمده و صددرصد در جام  حذفی بازی خواهد  کرد. آنقدر به او ایمان داریم که به عنوان یک جانشین مناسب از وی استفاه کنیم. حتی بااینکه در تیمی مثل سپاهان استفاده از دروازه بان جوان به عنوان دروازه بان دوم ریسک محسوب می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8r7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت ملی‌پوش پرسپولیس از سپاهان