تاریخ انتشار: 1397/04/12 16:38
کد خبر: 140530

چه کسی مصاحبه دروغین از سوی برانکو در مورد طارمی کرد؟

روز دوشنبه برای پرسپولیسی ها، یک روز پر دردسر و عجیب بود.

 در این روز، پرسپولیسی ها هنگامی که برای شروع تمرین صبحگاهی در کرواسی آماده می شدند، با شایعه ای عجیب مواجه شدند.کانال های خبری از این موضوع نوشتند که برانکو اظهارنظر تندی علیه مهدی طارمی داشته و در هنگام تماشای دیدار دو تیم کرواسی و دانمارک به نزدیکانش گفته است: «تا وقتی من در پرسپولیس باشم، امکان ندارد طارمی بتواند به این تیم برگردد! او وقتی برمی گردد که من از پرسپولیس رفته باشم.»

این خبر در حالی با حجم گسترده منتشر شد که مشخصا ادبیات برانکو با چنین شایعه «زشتی» مغایرت دارد. برانکو با تمام چالش هایش، همواره از ادبیاتی خوب و مفید سود می برد و تا امروز در مورد هیچ یک از شاگردانش، این طور حرف نزده حتی پیام صادقیان، رامین رضاییان و محسن مسلمان که مشخص بود با آنها مشکلات عمیقی دارد.

همان طور که انتظار می رفت، این شایعه خیلی زود تکذیب شد اما از شب گذشته (دوشنبه) اطرافیان پرسپولیس به دنبال پیدا کردن عوامل اصلی انتشار این شایعه زشت هستند و می خواهند بدانند چه فرد یا افرادی به جای برانکو حرف می زنند و این خبرها و شایعات را منتشر می کنند.

یکی از حاضران در اردوی کرواسی به ما گفت: «البته به سرنخ هایی هم رسیدیم و متوجه شدیم چه کسی مشغول انتشار این شایعات است اما مطمئنا نمی گذاریم با این شایعات، به پرسپولیس لطمه ای بزنند.»

گفتنی است؛ چند روز پیش شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه احتمال دارد مهدی طارمی به پرسپولیس برگردد اما طارمی اعلام کرد: «فعلا که پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته است.»

در ادامه آن شایعه، مسائل دیگری از جمله انتشار مصاحبه کذب از زبان برانکو نیز منتشر شد که برانکو، شخصا اقدام به تکذیب آن کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b9bl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تا من هستم، طارمی در پرسپولیس جایی ندارد