تاریخ انتشار: 1396/11/06 15:33
کد خبر: 162878

سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌شود؟

جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در حالی فردا برگزار می‌شود که نام معاون سابق وزارت ورزش به عنوان یکی از کاندیداهای پست سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی مطرح شده است.
 سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ می‌شود؟

با توجه به تاکید اعضای هیئت اجرایی در نخستین نشست، پیگیری مسائل مربوط به بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی از جمله معرفی سرپرست کاروان در دستور کار جلسات پیش‌رو قرار گرفت.

قرار است در نشست هیئت اجرایی که فردا برگزار می‌شود اعضای هیئت اجرایی گزینه‌های مورد نظر خود را معرفی کنند که در این بین نام نصرالله سجادی، معاون سابق وزارت ورزش نیز در بین کاندیداها قرار دارد.

در اواخر فعالیت اعضای هیئت اجرایی در دوره قبل، اصغر رحیمی به عنوان سرپرست کاروان ایران معرفی شد اما وی پس ار حذف نامش از لیست خبره‌های ورزشی از سرپرستی کاروان ایران انصراف داد و هیئت اجرایی نیز با پایان دوره 4 ساله کمیته ملی المپیک، تصمیم‌گیری در خصوص سرپرست کاروان به اعضای جدید موکول کرد.

حالا و در شرایطی که برخی از احتمال بازگشت رحیمی صحبت می‌کنند و برخی نیز شاهرخ شهنازی را به عنوان سرپرست جدید پرشانس می‌دانند، گزینه جدیدی به نام نصرالله سجادی که  مورد تائید صالحی امیری هم هست و رابطه خوبی با او دارد نیز مطرح است.

نصرالله سجادی در کارنامه کاری خود سابقه چندین دوره سرپرستی کاروان ایران در بازی‌های آسیایی و المپیک  را دارد. حضور سجادی در این جایگاه قطعی نیست و ممکن اعضای هیئت اجرایی در مورد گزینه دیگری به جمع بندی برسند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ba88v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 محمد دادکان: ورزش که حیات خلوت آقایان نیست که دوستان خود را سرکار می آورند