تاریخ انتشار: 1397/01/18 13:16
کد خبر: 153178

واکنش سازمان لیگ به سخنان مجید جلالی

سازمان لیگ به اظهارات سرمربی تیم فوتبال پیکان پاسخ داد.
واکنش سازمان لیگ به سخنان مجید جلالی

درباره اظهارات مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان مبنی بر اینکه پیکان در پنج روز دو بازی انجام داده است، اظهار داشت: اولاً پنج روز نبوده، شش روز بوده است. تیم‌هایی چون صنعت نفت آبادان، استقلال و پرسپولیس هم با این شرایط بازی‌های‌شان را انجام دادند. ضمن اینکه استاندارد بین دو بازی، نباید کمتر از سه روز باشد، اما پیکان چهار روز استراحت کرده بود.

وی افزود: پیکانی‌ها با پرواز مستقیم راهی آبادان شده و به تهران بازگشته‌اند، در صورتی که برخی از تیم‌ها با دو پرواز به شهر محل برگزاری بازی می‌روند. از طرفی، در خوزستان نمی‌توانستیم دو بازی همزمان برگزار کنیم، به همین دلیل پیکان پنجشنبه مقابل نفت آبادان بازی کرد و استقلال خوزستان بازی برابر گسترش فولاد تبریز را جمعه انجام داد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص جلسه بین سازمان لیگ و کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی تصریح کرد: بحث این جلسه در رابطه با مسابقات فصل آینده بود. به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی 2020 قطر، لیگ قهرمانان آسیا و ... فصل حساس و شلوغی را در پیش داریم. برنامه مسابقات فصل آینده آماده است و اوایل مرداد و احتمالاً چهارم یا پنجم مرداد لیگ آغاز می‌شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bayd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقد رفتار اجتماعی کی روش توسط مجید جلالی