تاریخ انتشار: 1396/05/30 13:32
کد خبر: 187630

شایان مصلح: اگر به الاهلی ببازیم جنگ نابرابر را باخته‌ایم

شایان مصلح: اگر به الاهلی ببازیم جنگ نابرابر را باخته‌ایم

شایان مصلح، مدافع جوان تیم پرسپولیس از جمله بازیکنان با اخلاق فوتبال کشورمان محسوب می‌شود که سوای فوتبال دستی در شعرگویی و مداحی اهل‌بیت(ع) دارد. بازیکنی که پست تخصصی او مدافع چپ است و در اولین سال حضور در جمع سرخپوشان به اهداف بزرگی می‌اندیشد تا از طریق فوتبال به آن دست یابد. اهدافی از جمله پیدا کردن جایگاه ثابت در ترکیب پرسپولیس و رسیدن به تیم ملی. حرف‌های او با همشهری  چند روز قبل از سفر به عمان را می‌خوانید.

 

روزسه‌شنبه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در عمان به مصاف تیم الاهلی عربستان خواهید رفت. نظرت در این باره چیست؟

به هرحال بازی سختی است، شما نمی‌توانید جدال در آسیا را با تیم‌های داخلی مقایسه کنید. در آسیا تیم‌ها با امکانات بالا و شرایط مالی متفاوت به میدان می‌آیند. این واقعیت است که تیم‌های ایرانی با شرایطی نابرابر در آسیا مقابل حریفان قرار می‌گیرند. با این حال بچه‌های ایرانی نشان داده‌اند از قدرت فنی بالایی برخوردار هستند؛ من هم امیدوارم با روحیه بالا به مصاف الاهلی بروم و این تیم را در بازی رفت شکست دهیم. چراکه می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم.

 

اما شما می‌دانید پول 3، 4 بازیکن الاهلی برابر با چند سال هزینه کل باشگاه پرسپولیس است؟

دقیقا همین‌طور است. در این شرایط ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم و قطعا برای بردن با تمام وجود می‌جنگیم ولی اگر خدای نکرده شکست خوردیم در همان جنگ نا‌برابر شکست خورده‌ایم. البته با تمام توان می‌رویم که الاهلی را شکست دهیم و داخل زمین نشان دهیم از چه قدرت فنی بالایی برخوردار هستیم.

 

به عنوان یک مدافع خبر داری تیم الاهلی از چند مهاجم خطرناک خارجی از جمله برزیلی سود می‌برد؟

ما هنوز بازی‌های تیم الاهلی را ندیده‌ایم. ان‌شاءالله طی این یکی، دو روز خواهیم دید. مطمئنا با دیدن بازی‌های تیم حریف تمام دستورات فنی آقای برانکو را در زمین پیاده می‌کنیم. بعداز آن هم من نمی‌دانم الاهلی چه مهاجمانی دارد اما اصل برای من موفقیت تیمی است؛ یعنی بیشتر توجه ما این است که به موفقیت تیمی برسیم. کارهای دفاعی هم در قالب کار تیمی به دست می‌آید.

 

خودت آمادگی لازم را داری تا به ترکیب اصلی پرسپولیس برسی؟

آمادگی‌ام خوب است و روزبه روز بهتر می‌شوم و می‌خواهم به آنچه که حقم است در فوتبال و تیم پرسپولیس دست یابم.

 

چقدر احتمال می‌دهی مقابل الاهلی بازی کنی؟

امیدوارم بازی کنم. هیچ چیز معلوم نیست. خود من وقتی تازه به پرسپولیس آمدم انتظار نداشتم در همان بازی اول مقابل نفت تهران بازی کنم اما خدا را شکر بازی کردم و به نظر خودم هم خوب بازی کردم. حالا هم منتظر هستم تا به ترکیب اصلی برسم. گرچه همیشه گفته‌ام اولویت موفقیت پرسپولیس است اما من هم تمام سعی خودم را می‌کنم اگر فرصتی شد خودم را نشان بدهم و جایگاه ثابتی در تیم پیدا کنم.

 

در بازی با سیاه‌جامگان شعار برخی هواداران علیه طارمی و تشویق منشا باعث ایجاد ناراحتی درون تیم شده بود. آیا این موضوع به تیم‌تان لطمه نمی‌زند؟

شرایط درون تیمی پرسپولیس الان عالی است و من فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بیفتد چراکه بازیکنان از جمله طارمی همه این ناراحتی‌ها را فراموش کرده و فقط به بازی با الاهلی فکر می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjjzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از لیست آسیایی پرسپولیس برای بازی با الاهلی/ اسم بشار رسن و نوراللهی نیست!