تاریخ انتشار: 1396/05/12 16:36
کد خبر: 191430

روزهای شکست استقلال به پایان رسید/ بهترین بازی را به نمایش میگذاریم

سرمربی تیم استقلال گفت: در جذب بازیکنان بهترین نفرات را جذب کردیم و این بازیکنان می توانند بازی خوبی به نمایش بگذارند و هواداران استقلال را خوشحال کنند.
روزهای شکست استقلال به پایان رسید/ بهترین بازی را به نمایش میگذاریم

علیرضا منصوریان روز پنجشنبه در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان افزود: امیدوارم در روز تولد امام رضا(ع) بازی خوبی مقابل استقلال خوزستان انجام دهیم، تیم ما از لحاظ روحی و روانی و همچنین تاکتیکی در شرایط ایده ال قرار دارد.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت مجتبی جباری گفت: مجتبی جباری کار بدنسازی را با تیم شروع کرده و او بازیکن بسیار بزرگی است که در چهار سال اخیر در لیگ قطر خوب کار کرده و در حال آماده سازی از نظر بدنسازی است و در شرایط خوبی قرار دارد و جز بهترین نفرات ما است.

 

منصوریان افزود: با تجربه ای که جباری دارد می تواند به عنوان یک لیدر به تیم کمک کند و ما هم این تجربیات را به جوانان تیم مان انتقال خواهیم داد.

 

سرمریی استقلال تهران درخصوص آخرین وضعیت محرومان و مصدومان استقلال در بازی با استقلال خوزستان گفت: سه بازیکنی که محروم شده بودند به تیم بازگشتند و کادر فنی هر زمانی که تشخیص دهد از آنها استفاده خواهد شد.

 

منصوریان در خصوص بازیکنانی همچون پادبانی افزود او تمریناتش را شروع کرده و فرشید اسماعیلی و فرشید باقی بعد از بازی مقابل استقلال خوزستان به ما اضافه می شوند و امید ابراهیمی نیز بدنسازی اش را شروع کرده و با تیم ملی مراحل امادگی خودد را می گذارند و از نظر ما تمرینات تیم ملی و استقلال یکی است ولی برای بازی فردا، پادبانی جز 18 نفر نیست.

 

سرمربی استقلال تهران همچنین در خصوص شکست در مقابل نفت آبادان گفت: در مورد مسایل هفته گذشته اصلا فکر نمی کنم، چون فکر کردنش من را اذیت می کند این مسایل در فوتبال یک اتفاق است و از هواداران می خواهم که با آرامش و حوصله استقلال را در بازی فردا یاری رسانند.

 

وی افزود: در بازی فردا قصد دارم با حملات پی در پی استقلال را به آنان نشان دهم و ما در هفته های آینده بهتر از قبل خواهیم بود چون در جذب بازیکنان دقت عمل داشتیم و بازیکنانی که به خدمت گرفتیم از همه آنها خاطرات خوبی داریم و این بازیکنان می توانند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند.

 

منصوریان در خصوص تیم استقلال خوزستان گفت: خوشامد می گویم به عبدالله ویسی که اسکلت تیم دو سال قبل خود را که قهرمان شده را به همان صورت نگهداشته شاید 3 یا 4 بازیکن از این تیم جدا شده باشند و این تیم بسیار خوب در گرمای شدید اهواز مقابل تیم تراکتور سازی بسیار باهوش بازی کرد.

 

وی درخصوص اجازه ندادن به بازیکنان برای بازی در دربی امیدها تصریح کرد: این صحت ندارد، آن زمان بازیکنان از محرومیت خارج نشده بودند و تیم امید از بازیکنان و مربی خوبی برخوردار است و در حال پوست اندازی است و قصد داریم در هفته آینده بعد از بازی استقلال خوزستان محمد نوازی که سرمربی امیدهای ما است چند روز از هفته به کادر فنی بزرگسالان اضافه شود تا برای آینده نتیجه بهتری را برای امیدهای تیم استقلال رقم بزنیم.

 

تیم استقلال تهران در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ برتر فردا(جمعه) در ورزشگاه ازادی به مصاف تیم استقلال خوزستان می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjrp5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلجویی منصوریان از هواداران استقلال(عکس)