تاریخ انتشار: 1396/01/27 15:58
کد خبر: 216730

قهرمانی پرسپولیس و توهم دوستان لیگ برتری!/

قهرمانی پرسپولیس و توهم دوستان لیگ برتری!/

از علی دایی و مجید جلالی تا سرمربی استقلال‌خوزستان. از احسان حاجی‌صفی و فرزاد حاتمی تا محسن فروزان. خیلی‌ از بازیکنان و مربیان بعد از زانو زدن مقابل پرسپولیس، بردهای این تیم را دست‌های پشت پرده دانستند. 

 

آن‌ها در طول فصل مصاحبه کردند که قرار است پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند. این‌ها کیفیت فنی پرسپولیس برانکو را نادیده گرفتند و حتما حالا هم با قهرمانی پرسپولیس به این باور رسیدند که پیش‌بینی‌شان درست از آب درآمد. نگاهی داریم به همه مصاحبه‌هایی که در طول فصل انجام شد مبنی بر این که «قرار است پرسپولیس را قهرمان لیگ کنند».

 

 علی دایی (سرمربی نفت تهران):

خیلی‌ها می‌خواستند پرسپولیس را در لیگ قهرمان کنند و استقلال را در جام‌حذفی اما همه نقشه‌های آنها به هم خورد.

 سیروس پورموسوی (سرمربی استقلال‌خوزستان):

 امروز همه ایران بسیج شده‌اند تا پرسپولیس به قهرمانی برسد. این تیم از تمام امکانات استفاده می‌کند. می‌خواهم بگویم نگران بازی با پرسپولیس نیستیم بلکه نگران کم‌لطفی‌ها هستیم.

 

 تکسیرا (مربی تراکتورسازی):

وقتی شخص بزرگی تصمیم می‌گیرد که جام را از قبل به تیم دیگری بدهند برای ما سخت می‌شود که امروز برنده شویم. امروز اتفاقی در بازی افتاد که نشان داده شد که همه چیز از قبل برنامه‌ریزی شده است.

 

مجید جلالی ( سرمربی پیکان):

من برای پرسپولیس احترام قائلم، اما نمی‌دانم فدراسیون چگونه می‌گذارد یک تیم بیانیه بدهد و همه چیز به نفعش شود. این چه فدراسیونی است؟ پرسپولیس قدرت لازم را دارد، چه کاری است با یک بیانیه این اتفاقات رقم بخورد؟ نمی‌شود که بعد از یک شکست و بیانیه این همه اتفاق به سود تیم حریف شود.

 

 احسان حاج‌صفی (کاپیتان سپاهان):

در بازی که راحت می‌توانستیم پیروز شویم، داور بازی را برای پرسپولیس درآورد. به کمیته داوران تبریک می‌گویم که بهترین داورش را برای این بازی گذاشت.

 

 فرزاد حاتمی (مهاجم تراکتور):

همه تلاش می‌کنند پرسپولیس قهرمان شود. این فوتبال را لجن گرفته و باید آب بیاید تا این لجن‌ها را بشوید.

 

 محسن فروزان (دروازه‌بان صبا):

پیروزی حق ما بود. در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد و گل دوم آنها را نیز داور تقدیم‌شان کرد. بهتر است هر بازی که به زمین می‌آیند داور نتیجه را سه بر صفر به نفع آنها اعلام کند تا دیگر لازم نباشد ما به زمین بیاییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bk659

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار برعلیه بهانه های پوچ سرمربی رقیب پرسپولیس