تاریخ انتشار: 1396/03/01 11:31
کد خبر: 209306

واکنش سرمربی لخویا: محرومیت هواداران پرسپولیس اهمیتی ندارد

سرمربی تیم فوتبال لخویا قطر می‌گوید مصاف با تیم‌های ایرانی همیشه دشوار و سخت است.
واکنش سرمربی لخویا: محرومیت هواداران پرسپولیس اهمیتی ندارد

جمال بلماضی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی فردا به عنوان یکی از بازی‌های مهم برای ما تلقی می‌شود چون خارج از خانه است. تمام بازی‌هایی که با تیم‌هایی ایرانی داریم سخت هستند.

او ادامه داد: با توجه به این که برابر تیم قدرتمند پرسپولیس که تیمی حرفه‌ای است و بازیکنان با استعدادی دارد، بازی خواهیم داشت، کار دشواری داریم.

بلماضی افزود: نتیجه این بازی برای هر دو تیم حیاتی است چون تیم برنده به یک‌چهارم نهایی صعود می‌کند.

سرمربی لخویا درباره محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی فردا گفت: اهمیت زیادی به این مساله نمی‌دهیم. در هر شرایطی آماده بازی هستیم هرچند برای تیم حریف ممکن است بسیار مهم باشد.

بلماضی درباره ترکیب تیمش در بازی فردا و غایبان احتمالی هم گفت: فردا در این‌باره تصمیم می‌گیرم. علی معز با ما نخواهد بود و برخی بازیکنان ما هم درگیر بازی‌های تیم ملی خود هستند.

در ادامه خبرنگاری از بلماضی پرسید که نقاط ضعف پرسپولیس را در چه چیزی می‌بیند؟ او پاسخ داد: تمام ضعف‌ها را بررسی کرده‌ایم و با توجه به آنها عملکرد خودمان را خواهیم داشت. نمی‌توانم این جا درباره ضعف‌های حریف صحبت کنم.

سرمربی لخویا در ادامه درباره مهدی طارمی و جلال حسینی به عنوان دو بازیکن موثر پرسولیس گفت: آنها را آنالیز کرده‌ایم. سایر بازیکنان حریف هم قدرتمند هستند.

بلماضی همچنین درباره این که آیا صحیح است لخویا خواهان به خدمت گرفتن مهدی طارمی است، گفت: خیر چنین بحثی وجود ندارد.

سرمربی لخویا در پایان ابراز امیداوری کرد که فرا در کنار پرسپولیس بازی خوبی به نمایش بگذارند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkbqe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی طارمی، تحت نظر بلماضی