تاریخ انتشار: 1402/04/13 21:08
کد خبر: 3278

شیری: می‎‌ترسیدم از خداحافظی پشیمان شوم

مربی تیم فوتبال نساجی که به تازگی کفش‌هایش را آویخته، می‌گوید اوایل کمی می‌ترسیدم که بابت تصمیم خداحافظی از فوتبال پشیمان شوم؛ اما خدا را شکر الان شرایط خوب است
شیری: می‎‌ترسیدم از خداحافظی پشیمان شوم

حامد شیری  مربی نساجی در حاشیه تمرین عصر امروز (سه‌شنبه) این تیم اظهار داشت: به هر حال فوتبال است و همانطور که سال 1384 اولین بازی لیگ برتری خودم را انجام دادم، باید یک روزی از فوتبال می‌رفتم. به هر حال شرایط به شکلی پیش رفت که فصل گذشته آخرین بازی رسمی خود را انجام دادم. در حال حاضر تصمیم به خداحافظی از فوتبال و ورود به عرصه مربیگری گرفتم. در ابتدا برای گرفتن این تصمیم خیلی مردد بودم و خیلی فکر کردم و در همین مورد با خیلی از دوستانم مشورت کردم. اوایل کمی می‌ترسیدم که بابت تصمیم خداحافظی از فوتبال پشیمان شوم؛ اما خدا را شکر الان شرایط خوب است و کنار رحمتی و سایر اعضای تیم، مشغول یادگیری هستم. امیدوارم بتوانم به آن اهدافی که دوست دارم، برسم.

وی افزود: به هر حال الان نمی‌دانم نفر چندم کادر فنی هستم اما خودم، فکر می‌کنم نفر آخر کادر فنی نساجی هستم. اما قطعاً فشاری که روی سرمربی است، شاید در گذشته ما به عنوان بازیکن خیلی حس نمی‌کردیم، این فشار خیلی زیاد است.  شما سرمربی هر تیمی باشید قطعاً همه مسئولیت‌ها روی دوش شما است و قطعاً  این فشارها روی بقیه اعضای کادرفنی هم خواهد بود. در این برهه تلاش می‌کنم درباره مربیگری بیشتر یاد بگیرم و در فرصت های ایجاد شده به کلاس های مربیگری بروم.

مربی تیم فوتبال نساجی درباره آخرین شرایط  مدرک مربیگری‌اش گفت: سه یا چهار سال پیش مدرک D را گرفتم. بیست و سوم تیر ماه امسال قرار است دوره C مربیگری در مازندران برگزار شود که برای شرکت در این دوره هم نام نویسی کردم. امیدوارم سال‌های آینده بتوانم بقیه دوره‌های مربیگری را طی کنم.

شیری در خصوص تغییرات ایجاد شده در نساجی از زمان حضور مهدی رحمتی، گفت:  تیم ما در نیم فصل دوم سال قبل نتایج خوبی نگرفت. فکر می‌کنم هر فرد دیگری هم جای مهدی رحمتی می‌آمد تغییرات زیادی در تیم انجام می‌داد. رحمتی با توجه به شناختی که  داشتند و همه مربیان دیگر به دلیل شغل‌شان شرایط دیگر تیم‌ها را رصد می‌کنند و از دور شناخت خوبی نسبت به تیم و تغیراتی که نیاز بود، در نساجی انجام شود، داشتند.

وی در پایان گفت: تغییرات خوبی توسط رحمتی در نساجی انجام شد.  بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند و بازیکنانی که ماندند بازیکنان خوبی هستند و عملکرد موثری در فصل گذشته تیم داشتند. امیدوارم بازیکنانی که قرار است در آینده به جمع ما اضافه شوند کیفیت تیم را ارتقا بدهند.  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم نتایج بدی که در فصل گذشته گرفتیم را جبران کنیم و با نتایج خوب دل هواداران را شاد کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm6v3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حردانی: کسانی را که برای من حاشیه درست کردند نمی‌بخشم/ الهامی بعد از بازی با مس اصلاً با ما حرف نزد