تاریخ انتشار: 1398/10/03 01:14
پارس جنوبی جم - پیکان تهران؛
کد خبر: 77054

میزبانی از شاگردان فرکی بدون سرمربی

دو تیم پارس جنوبی و پیکان در حالی به مصاف با هم خواهند رفت که هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی دارند.
میزبانی از شاگردان فرکی بدون سرمربی

دو تیم  که در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته اند، امیدوارند با کسب امتیاز از این بازی معوقه، خود را از منطقه سقوط جدا کنند.

پارسی ها در وضعیت قرمز به سر می‌برند. زنبور ها هفته هاست طعم برد را نچشیده اند و با جدایی فراز کمالوند، تکلیف نیمکت تیم هنوز مشخص نیست. بازی قبل خود را در لحظات پایانی مقابل پرسپولیس واگذار کردند تا رکورد شکست ناپذیری آن ها در جم شکسته شود. از طرفی گفته می‌شود مهدی ترکمان که یکی از بهترین های این فصل پارسی ها به شمار می‌رفت، به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرده و از این تیم جدا شده است. 

پیکان از 4 بازی اخیر خود 3 بازی را با شکست پشت سر گذاشته و اگر در این بازی هم ببازد، به جمع تیم های سقوط کننده می‌پیوندد. اوضاع پیکان طوری پیش رفته که حتی حسین‌ فرکی را نیز عصبی کرده؛ مربی خوش اخلاق سال‌ های اخیر فوتبال ایران، در جریان بازی قبلی این تیم مقابل شهر خودرو به دلیل اعتراض به داور، از کنار زمین اخراج شد.

حسین فرکی و شهریار مغانلو نمیتوانند پیکان را در این بازی همراهی کنند. مگنو باتیستا از پارس هم به دلیل اخراج در بازی مقابل پرسپولیس، در این دیدار محروم خواهد بود. 

نتیجه هفته گذشته: پیکان با گلی که در دقیقه 95 دریافت کرد، از شهر خودرو شکست خورد. پارسی ها هم با گل دقیقه 95 مهدی ترابی، مقابل پرسپولیس تن به شکست دادند. 

وضعیت در جدول: پارس با 11 امتیاز در رتبه چهاردهم و پیکان با یک بازی کمتر و 13 امتیاز، سیزدهم است. 

سه شنبه 3 دی 1398

پارس جنوبی جم- پیکان ساعت 14:30

داور: رضا عادل

کمک ها: تورج عیوض محمدی - محمدعلی رضایی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmj8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمان احمدی مقابل پیکان به میدان می رود؟