تاریخ انتشار: 1398/09/25 19:30
کد خبر: 77830

تاج: هرکاری برای تیم فوتبال امید در توانمان بوده انجام داده‌ایم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به وضعیت مالی فدراسیون هر کاری در زمینه تدارکات و پشتیبانی در توانمان بوده، برای تیم امید انجام داده‌ایم.
تاج: هرکاری برای تیم فوتبال امید در توانمان بوده انجام داده‌ایم

 مهدی تاج در حاشیه بازدید از تمرین تیم ملی فوتبال امید درباره شرایط این تیم اظهار داشت: با توجه به وضعیت مالی فدراسیون و اینکه نمی‌توانیم پول‌هایمان را از فیفا بگیریم هر کاری در زمینه تدارکات و پشتیبانی در توانمان بوده، انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: 10 بازی دوستانه و تدارکاتی برای این تیم در کشورهای مختلفی که شرایطی نزدیک به تایلند داشتند برگزار کرده‌ایم. در اندونزی که نزدیک به تایلند است 2 بازی؛ تایلند و قطر 2 اردو و بازی تدارکاتی پیش بینی کردیم. 2 بار هم در ازبکستان بازی داشتیم که انجام شده است. تمام توان ما این بود که انجام دادیم. پس، بازی‌های تدارکاتی که زمان داشتیم را برگزار کردیم، اما یک سری پاداش بدهکاریم که بزودی انجام خواهد شد.

تاج درباره لیگ گفت: فدراسیون فوتبال مسئول تیم ملی امید و همچنین مسئول باشگاه‌ها است. استقلال و سپاهان، در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و هر دو تیم در کورس قهرمانی هستند و سهمیه زیادی هم در تیم ملی دارند.

رئیس فدراسیون  خاطر نشان کرد: 2 هفته بازی‌های لیگ به دلیل اغتشاشات تعطیل و بازی‌های تیم‌ها نامرتب شد. اگر بازی حذفی را برگزار نکنیم حالا حالاها امکان برگزاری نخواهیم داشت. اگر لیگ را تعطیل کنیم، باشگاه‌ها متضرر خواهند شد، بنابراین تلاش می‌کنیم راه حلی میانی پیدا کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmked

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ایران امضا شد