تاریخ انتشار: 1398/02/11 22:17
کد خبر: 101530

مجیدی:من فرزند استقلال هستم/هر چه دارم از استقلال است

سرمربی استقلال در نشست خبری بعد از دیدار با استقلال خوزستان شرکت کرد.
مجیدی:من فرزند استقلال هستم/هر چه دارم از استقلال است

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری بعد از کسب پیروزی در اولین تجربه مربی گری خود و شانس قهرمانی گفت: شانس ما با شکست برابر پدیده کم شد اما همیشه فوتبال است و اعجاز و امید. امیدوارم نتایج مسابقات مانند هفته های گذشته برای ما رقم بخورد. با توجه به مشکلاتی که داشتیم، بازیکنان ما زحمت کشیدند و اگر قهرمان نشویم نیز چیزی از ارزش های ما کم نمی شود.

وی در ادامه درباره دریافت دو گل و مشکلات دفاعی عنوان کرد: ما یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را داریم و با 12 گل خورده، بهترین هستیم. امروز 3 امتیاز را می خواستیم و در زمان خوبی گل زدیم اما گلی که دریافت کردیم باعث شد باز بازی کنیم. از خط دفاعی تیم راضی هستم.  ما امسال کمترین اشتباه را در دفاع داشتیم و منتظری و دانشگر از بهترین های لیگ امسال هستند.

مجیدی درباره عدم ثبت شدن نام به عنوان سرمربی در لیست، تصریح کرد: موضوع مهمی نیست و من با هر سمتی و حتی تدارکات در خدمت تیم هستم. من فرزند استقلال هستم و هر چه دارم از استقلال است.

او درباره استرس این تیم و بازیکنان اضافه کرد: استرس خاصی در بازیکنان ندیدم اما با توجه به شرایط جدول و نتایج دو هفته اخیر تیم ما تحت فشار بود. اولین مرتبه بود که سرمربی یک تیم بود و طبیعی بود که استرس داشته باشم. سعی کردم تمرکز خود را بالا ببرم و تیم را هدایت کنم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چقدر به این تیم برای آینده امیدوار هستید و چرا استقلال موفق نشد، بیان کرد: هیچ وقت به عقب بر نمی گردم و این تجربه من است. من آینده را می بینم و با قاطعیت می گویم این تیم یکی از بهترین های تاریخ باشگاه است و در هر پست 2 بازیکن آماده داریم. یکی از کامل ترین تیم ها در زمان بازی گری و مربی گری من است. اگر به تیم ایمان نداشتم این پست را قبول نمی کردم. نمی خواهم شعار بدهم و قول بدهم اما استقلال را به جایگاه واقعی می رسانیم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده دارید، گفت: من از باشگاه انتظار دارم این تیم بماند و چند بازیکن به باشگاه اضافه شود. این تیم کمبودی ندارد و می تواند قهرمان شود.

وی در ادامه در واکنش به این موضوع که چه انتظاری از باشگاه درباره آینده خود دارید، گفت: باشگاه باید درباره من تصمیم بگیرد و من نمی توانم تصمیم بگیرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bnp59

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازگشت ستاره به ترکیب استقلال با حضور مجیدی؟!