تاریخ انتشار: 1395/05/30 14:26
حسن کامرانی فر؛
کد خبر: 266654

سیستم الکترونیک برای ناظران داوری در نظر گرفته‌ایم

رئیس جدید دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه سیستم الکترونیک برای ناظران داوری در نظر گرفته‌شده، گفت: با شعار یکپارچگی و ثبات به دپارتمان داوری آمده‌ام
سیستم الکترونیک برای ناظران داوری در نظر گرفته‌ایم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی‌فر  در ابتدای مراسم معارفه‌اش به عنوان رییس جدید دپارتمان داوری گفت: از همه پیشکسوتان و مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم و به خاطر این نگاه زیبا به داوری تبریک می‌گویم. یک نگاه و فکر جدید درباره داوری در فوتبال به وجود آمده است. فکر می‌کنم در این راه باید از تجربیات تمام پیشکسوتان استفاده کنم و اهداف جدیدی را در نظر دارم که آنها را پیش خواهم برد. داوران جوان، باهوش و باشخصیتی داریم که می‌توانیم پیشرفت کنیم. به تنهایی نمی‌توانم همه کارها را انجام بدهم و همه باید کار کنیم تا اهداف‌مان را پیش ببریم. کار من سخت است و کارهای زیادی باید انجام بدهم. برنامه‌های مختلفی در نظر دارم و خوشحالم که فدراسیون فوتبال برنامه من را قبول کرد.

وی در ادامه افزود: قبل از این پست اعتبار خودم را داشتم و برای کسب اعتبار به دپارتمان داوری نیامدم. ۲۴ ساعته کار خواهم کرد و از تمام دوستان می‌خواهم پا به پای من حرکت کنند. با حضور من کار اعضای دپارتمان سخت می‌شود و دیگر شاهد گزارش ۶ برگی ناظران نخواهیم بود. سیستم الکترونیک برای ناظران داوری در نظر گرفتیم و به وسیله آنها کار خود را انجام می‌دهند. تمام بازی‌ها را بدون استثناء آنالیز می‌کنیم و تمام جزئیات منفی و مثبت در همان روز به صورت تلفنی به داوران گوشزد می‌شود.

کامرانی‌فر در ادامه درباره برنامه های جدید دپارتمان داوری گفت: ما داوران خوبی در فوتبال کشورمان داریم که امروز یکی از آنها فینال المپیک را قضاوت خواهد کرد. این اتفاق بسیار بزرگی است و الگوهای این چنینی باید در داوری و فوتبال ما بیشتر دیده شوند. همچنین طرح تربیت مدرس را خواهیم داشت، چون همان‌طور که گفتم یکی از مشکلات ما آموزش داوران است و برای آموزش آنها باید مدرسان خاصی انتخاب کنیم که به‌صورت یکپارچه همه داوران را آموزش دهند. من با شعار یکپارچگی و ثبات به دپارتمان داوری آمده‌ام و می‌خواهم این مسئله را در داوری اجرایی کنم.

رئیس دپارتمان داوری اظهار کرد: تمام امورات مربوط به مسائل فنی داوران را خودم انجام می‌دهم و این کار را با جدیت بیشتری پیش می‌بریم. مسئولیت بانوان را به رئیس کمیته داوران واگذار می‌کنم و فقط چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ یک را انجام خواهیم دادم. کمیته ای را تشکیل خواهم داد که به طور ناشناس کار می‌کنند و کسی از اسامی آنها اطلاع نخواهد یافت. همه عواقب این کار را می‌پذیرم و هر اشتباهی صورت بگیرد از سوی من بوده است.

وی در پایان با تشکر از مسعود عنایت به خاطر زحماتی که در طول سال‌های گذشته برای او کشیده گفت: خواهشم از عنایت این است که من را تنها نگذارد تا باهم کارها را انجام بدهیم. او شناسنامه داوری ماست و امیدوارم لیاقت این جانشینی را داشته باشم. به همه داوران گفتم که عنایت چه جایگاهی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo5dv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادعای عجیب سعداوی درباره تغییر داور بازی پرسپولیس؛ فغانی که ایران نیست!