تاریخ انتشار: 1395/05/24 16:51
کد خبر: 267730

سویا- بارسلونا/آندولسی ها مچ بارسا را می خوابانند؟

سویا و بارسلونا در حالی بازی رفت سوپر جام اسپانیا را برگزار می کنند که یاران خورخه سمپائولی به تازگی سوپر کاپ اروپا را به دیگر غول اسپانیایی واگذار کرده اند.
سویا- بارسلونا/آندولسی ها مچ بارسا را می خوابانند؟

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، دو تیم بارسلونا و سویا، قهرمان و نایب قهرمان جام حذفی اسپانیا، بامداد دوشنبه در حالی به مصاف هم می‌روند که آندولوسیایی‌ها در پی گرفتن انتقام شکست در فینال جام حذفی هستند و لیونل مسی در پی رسیدن به ۱۰۰ امین گل خود تحت هدایت لوییز انریکه خواهد بود.

سوپر کاپ اسپانیا که هر ساله بین قهرمان لالیگا و جام حذفی بر گزار می‌شود، به دلیل قهرمانی دوگانه بارسا در لیگ و جام حذفی، همانند سال گذشته بین فینالیست‌های جام حذفی اسپانیا برگزار خواهد شد. دیدار بامداد دوشنبه این دو تیم در حالی با قضاوت خسوس خیل مانزانو در ورزشگاه سانچس پیسخوان شهر سویا برگزار خواهد شد که تیم میزبان با تغییرات گسترده‌ای نسبت به آخرین دیدارشان برابر بارسا وارد زمین خواهد شد.

خورخه سمپائولی در حالی جانشین اونای امری شده است که در اولین دیدار رسمی خود در سوپر کاپ اروپا، در حالیکه تا ثانیه‌های پایانی بازی از حریف خود پیش بود؛ در نهایت در وقت های اضافه مغلوب رئال مادرید، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد. با این حال به نظر می رسد این تیم اشتیاق زیادی برای قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا داشته باشد.

با توجه به نتایج درخشانی که خورخه سامپائولی با تیم ملی شیلی کسب کرده بود، امید زیادی به مربی جدید تیمشان دارند. اما در سوی مقابل، لوییز انریکه‌ای که سوپر کاپ اسپانیای فصل گذشته را برابر بیلبائو از دست داد، سخت به دنبال اضافه کردن این جام به ویترین افتخاراتش در دوران مربیگری خود است.

 وی در حالیکه مسی و سوارز آماده را در ترکیب خود می‌بیند، سوپر استار برزیلی تیمش را در اختیار ندارد. غیبت نیمار به دلیل حضور در المپیک مهم‌ترین مسئله‌ایست که لوییز انریکه باید با آن دست و پنجه نرم کند.

فینال جام حذفی، آخرین دیدار رسمی این دو تیم مقابل یکدیگر محسوب می‌شود که پس از تساوی ۰-۰ در ۹۰ دقیقه معمول مسابقه، بارسا با گل‌های آلبا و نیمار توانست حریف سرسخت خود را از پیش رو بردارد.همچنین۵ بار آخری که این دو تیم به مصاف یکدیگر رفته‌اند، ۳ برد برای بارسا، یک مساوی و تنها یک برد برای سویا به دست آمده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bopo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شب جذاب برای هواداران رئال مادرید و بارسا