تاریخ انتشار: 1397/10/08 12:39
کد خبر: 115954

امیدواری کارشناسان به اوج گیری دوباره ستاره لیورپول

روبرتو فیرمینو ستاره برزیلی لیورپول که فصل گذشته در این تیم درخشش بی‌نظیری داشت در فصل جاری تا کنون نتوانسته به اندازه فصل قبل موفق باشد اما کارشناسان به اوج‌گیری او امیدوارند.
امیدواری کارشناسان به اوج گیری دوباره ستاره لیورپول

روبرتو فیرمینو که پیش از شروع عصر کلوپ در لیورپول مهاجمی معمولی به حساب می‌آمد در دوران هدایت یورگن کلوپ پیشرفتی خارق‌العاده داشت و به یکی از ستاره‌های بزرگ لیگ برتر تبدیل شد. فیرمینو حالا در کنار سادیو مانه و محمد صلاح به عنوان یکی از موثرترین مهاجمین فوتبال اروپا به حساب می‌آید. اما فیرمینو در فصل جاری نتوانسته آنطور که باید و شاید، انتظارها را برآورده کند و در نیمه اول فصل دورانی نسبتاً بی‌فروغ را پشت سر گذاشته است.

فصل گذشته اوج دوران فوتبالی فیرمینو بود و او با پوشیدن پیراهن شماره 9 لیورپول موفق شد 27 گل برای تیمش به ثمر برساند. فیرمینو که از سال 2015 از هوفنهایم به لیورپول منتقل شده تا کنون برای این تیم 40 گل به ثمر رسانده و 24 پاس گل داده است.

اما فیرمینو در فصل جاری بیش از هشت ماه است که در لیگ برتر موفق نشده در خانه‌ی لیورپول، در آنفیلد، گلی به ثمر برساند. کارشناسان علت این بی‌فروغی نسبی فیرمینو در فصل جاری را سازگار نشدن او با نقش جدیدش در تیم امسال یورگن کلوپ می‌دانند. فیرمینو امسال معمولاً در پستی کمی عقب‌تر از همیشه به خدمت گرفته می‌شود و کلوپ امسال صلاح را همیشه در نوک خط حمله لیورپول قرار می‌دهد. وظیفه‌ی فیرمینو در این سیستم تغذیه صلاح و گاهی سادیو مانه است و نه شلیک نهایی.

اما در آستانه دیدار لیورپول و آرسنال، فیرمینو می‌تواند به شکستن سد گل نزدن در آنفیلد امیدوار باشد. فیرمینو در هفت بازی‌ای که تا کنون در مقابل آرسنال به میدان رفته 5 گل به ثمر رسانده و به نظر می‌رسد او به نوعی گربه سیاه آرسنال بوده است. به این ترتیب، به نظر می‌رسد بازی مقابل آرسنال فرصت خوبی برای فیرمینو است تا به روند گل نزدن در بازی‌های خانگی پایان داده و بار دیگر به روزهای اوج فصل گذشته بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpqn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: جدایی کوتینیو به نفع فیرمینیو شد