تاریخ انتشار: 1397/09/01 23:20
صنعت نفت آبادان- نساجی مازندران؛
کد خبر: 120706

جدال لیگ یکی های سابق در آبادان؛ نکونام در اندیشه دومین پیروزی متوالی

فردا جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر در آبادان به مصاف هم می روند.
جدال لیگ یکی های سابق در آبادان؛ نکونام در اندیشه دومین پیروزی متوالی

 دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و نساجی ماندران در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال می تواند جذابیت های خاص خود را به دنبال داشته باشد.

پائولو سرجیو سرمربی زردپوشان صنعت نفت، باید در این بازی بدون جاسم کرار و حسین ساکی به مصاف شاگردان نکونام بروند و بدون شک روز متفاوتی را در برابر تیم نساجی سپری خواهند کرد، تیمی که با جواد نکونام و بازیکنان نامدارش با توجه به نتایج قبلی در هر مسابقه می توانند حریفی خطرناک باشند. با این وجود سرمربی پرتغالی در این فصل دستش از نظر بازیکن آنقدرها هم خالی نیست و بازیکنان باتجربه و جوانان مستعدی را در این تیم دارد که می توانند به او در چنین مسابقات سخت و برابری کمک کنند.

اکبرایمانی و طالب ریکانی بی شک دو تن از بهترین بازیکنان این فصل صنعت نفت آبادان بودند. ایمانی که فصل گذشته در پدیده و ذوب آهن روزهای متفاوتی را سپری کرد امسال در آبادان تبدیل به مهره کلیدی تیمش در خط میانی شده است. او در دوازده بازی که برای صنعت نفت انجام داده 2 گل زده و یکی از بهترین های این تیم بوده است.

جواد نکونام که در فصل گذشته موفق گردید نساجی را به لیگ برتر بیاورد، در این فصل از باشگاه هیچ دریافتی نداشته است تا یکی از دغدغه های این مربی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور باشد. 

نساجی چی ها با بردی که در هفته گذشته به دست آورده بودند به شرایط خود در جدول کمی سامان بخشیدند. آنان در چارچوب هفته دوازدهم در خانه خود توانستند تیم استقلال خوزستان را با دو گل راهی اهواز نمایند.

شاگردان نکونام در این فصل موفق به کسب دو برد پیاپی نشده اند و با توجه به کسب 11 امتیاز از 12 بازی و قرار گرفتن در جایگاه دوازدهم در جدول، در اندیشه این می باشند که برابر صنعت نفت به دومین برد پیاپی‌شان دست یابند تا چندین پله صعود در جدول داشته و کمی به وضعیت خود سرو سامان بدهند.

از نکات قابل توجه در بازی های این دو تیم، می توان به همیشه پرگل بودن اشاره نمود که به جز اولین دیدارشان در طول تاریخ تمام بازی هایشان گل داشته است. همچنین این اولین بازی خواهد بود که صنعت نفت و نساجی در لیگ برتر به مصاف  یکدیگر می روند و تا پیش از این تمامی بازی های خود را در لیگ یک انجام داده اند و از این بازی می‌توان به عنوان جدال لیگ یکی های سابق یاد کرد.

کوبل داوری:

رضا کرمانشاهی - فرهاد مروجی - محمد هاشمی‌نسب - جواد رحیم‌زاده - ناظر: علیرضا یزدانی

گفتنی است این دیدار روز جمعه دوم آذر ماه از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bpzj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ذوب آهن از باخت به صنعت نفت گریخت/ زور دایی و نکونام به هم نرسید

مدافع صنعت نفت آبادان به نساجی پیوست
اولین صید پاشازاده برای قائمشهری‌ها؛