تاریخ انتشار: 1397/07/12 09:31
کد خبر: 127706

استقلال مهره‌هایی را از دست داد که نباید می‌داد و مهره‌هایی را خرید که نباید می‌خرید!

وینفرد شفر شاید برای اولین بار کمی با نا‌امیدی صحبت کرده است؛ اینکه من در تابستان به اندازه یک تیم بازیکن از دست دادم، معمولاً جزو ادبیات شفر نبود.
استقلال مهره‌هایی را از دست داد که نباید می‌داد و مهره‌هایی را خرید که نباید می‌خرید!

حرف‌های این روز های شفر البته پر‌بیراه نیست. تیم او مهره‌هایی را از دست داد که نباید می‌داد و مهره‌هایی را خرید که نباید می‌خرید با تمام این اوصاف هیچ چاره‌ای برای شفر و شاگردانش جز تلاش و جنگیدن وجود ندارد و آن‌ها باید با همین نفرات و همین شرایط دوباره به جدول برگردند. استقلال هر قدر مشکل داشته باشد از پرسپولیس کم‌مهره‌تر نیست که در دوحه و در حساس‌ترین بازی‌اش حتی به نفرات امید خود بازی داد. مشکل استقلال این است که تیمش بالانس نیست، چون روی حساب و کتاب بازیکن نخرید و تیم نبست. شفر هم مدام مجبور می‌شود مهره‌ها را جا به جا کند، اما به هر حال او باید هرچه سریع‌تر اسکلت اصلی تیم را شناسایی و به خصوص مشکل استقلال را در خط حمله حل کند، چون یکی، دو مساوی یا باخت دیگر در لیگ برتر به معنای خداحافظی زود‌هنگام آبی‌ها با قهرمانی و حتی کسب سهمیه آسیاست.

پارسال روند کلی تیم شفر رو به رشد بود، ولی امسال حداقل تا امروز نمودار حرکتی تیم مثبت نیست و بدتر اینکه بازیکنان هم به هر دلیلی در حد و اندازه‌های خودشان بازی نمی‌کنند. شفر تا یک‌جایی می‌تواند با استفاده از ترفند‌های روحی و روانی تیمش را جلو ببرد، اما برای رسیدن به هدف باید ایرادات فنی را هم حل کرده و یک «تیم» بسازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqmze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جام حذفی جای اشتباه نیست/استقلال شکست بخورد شرایط برای شفر سخت می شود!