تاریخ انتشار: 1396/05/01 00:18
کد خبر: 194106

قهرمانی سوپر جام بهترین فرصت برای حمله به کی روش

بعضی ها به رغم موفقیت های سریالی کی روش مترصد فرصتی برای حمله به او هستند
قهرمانی سوپر جام بهترین فرصت برای حمله به کی روش

،غریبه ستیزی در فوتبال ایران همیشه یک درد مزمن بوده است. از دیرباز تاکنون فوتبال ایران نسبت به غریبه ها یک نگاه بدبینانه و گارد داشته و همیشه بیگانه ها را به چشم یک غریبه می دیده. انگاره ای که در فوتبال ایران سکه رایجی دارد. فوتبالی که همیشه با مستشاران خارجی اش سر ناسازگاری داشته و آنها را یک رقیبی که آمده تا حق و سهم آنها را بگیرد، فرض کرده.

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به رغم حضور طوانی و 6 ساله در ایران هنوز هم قربانی این نگاه خصمانه است و گاه و بیگاه زیر تازیانه حمات داخلی قرار می گیرد. کنایه آمیز اینکه کی روش یکی از محبوب ترین ها و موفق ترین خارجی های تاریخ فوتبال ایران است که میان اکثریت مردم چهره موجه و دوست داشتنی دارد اما داخلی ها به رغم موفقیت های سریالی کی روش مترصد فرصتی برای حمله به او هستند و هنوز بعد از 6 سال نتوانسته اند حضور او را هضم کنند.

به نظر بعد از قهرمانی دیشب پرسپولیس در سوپر جام،سرخ ها جان دوباره ای گرفته اند و از آنجایی که سابقه درخشانی در اعتراض کردن دارند منتظر اولین فرصت هستند که کی روش و برنامه ریزی سازماندهی شده اش مزاحم کار آنها شود تا سیر جدیدی از انتقادات را روانه سرمربی تیم ملی کنند.!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bv7l8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهم ترین هدف مصلح از پرسپولیسی شدن
مصلح رقیب سوم دفاع چپ تیم ملی