تاریخ انتشار: 1396/04/12 12:20
کد خبر: 198954

قلعه‌نویی: بهمنش متعلق به ایران و عاشق این سرزمین بود

امیر قلعه‌نویی با تسلیت به مناسبت درگذشت عطاءالله بهمنش، گفت: نمی‌توان این مرد را متعلق به کشتی و فوتبال دانست؛ بلکه او متعلق به ایران و عاشق این سرزمین بود.
قلعه‌نویی: بهمنش متعلق به ایران و عاشق این سرزمین بود

به گزارش فرتاک ورزشی ،امیر قلعه نویی، سرمربی ذوب‌آهن اصفهان، با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت عطاءالله بهمنش، اظهار کرد: عطاءالله بهمنش انسان بسیار بزرگی بود که همیشه دغدغه جامعه را داشت و مخلصانه برای ایران کار کرد. نمی‌توان این مرد را متعلق به کشتی و فوتبال دانست؛ بلکه او متعلق به ایران و عاشق این سرزمین بود. به نظر من پر شدن جای استاد بهمنش کار سختی است. ان‌شاءالله که بتوانیم از تفکر این مرد بزرگ الگو برداریم. 
او در پاسخ به این سوال که قهرمانی دو تیم ملی آلمان در سه شب  گذشته چطور اتفاق افتاده است و ما چگونه می‌توانیم در زمینه پیشرفت فوتبال‌مان از برنامه‌ریزی آلمان الگو بگیریم، عنوان کرد: در دنیا برنامه حرف اول را می‌زند و پس از آن شایسته سالاری است که از اهمیت زیادی برخوردار است تا افراد ماهر برنامه را پیش ببرند. همه تیم‌های اروپایی برنامه دارند و این‌طور نیست که چون فقط آلمان برنامه داشته، قهرمان شده است؛ اما به نسلی می‌خورند که فوتبال را رویایی می‌کنند. 
قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو ورزش خاطرنشان کرد: به جز ایران همه جای دنیا برنامه و زیرساخت دارند. حرف بنده این است که اگر ما به دنبال برنامه برویم و زیرساخت‌های‌مان را درست کنیم، کم‌تر از تیم‌های اروپایی نیستیم. ما باید ایرانی را باور کنیم؛ اما متأسفانه دغدغه‌ها، مشکلات اقتصادی و حب و بغض‌هایی که داریم نمی‌گذارد که نیروی انسانی ما به لیاقت‌های خود برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bvqq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین اخبار نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر فوتبال/پرسپولیس در آستانه میلیاردر شدن/چشمک اروپایی ها به رضاییان/ستاره جنجالی استقلال شاگرد دایی می شود