تاریخ انتشار: 1396/07/30 23:16
کد خبر: 176930

حضور بازیکنان عربستانی در لالیگا

همکاری لالیگا و فدراسیون فوتبال عربستان برای توسعه فوتبال در این کشور به زودی آغاز خواهد شد.
حضور بازیکنان عربستانی در لالیگا

قرار است به زودی پیمان همکاری میان لالیگا و فدراسیون فوتبال عربستان آغاز شود. این پیمان بر پایه رشد ورزش در تمامی سطوح عربستان سعودی متمرکز خواهد شد و شامل فرصت های تجاری، همکاری در سطح آکادمی ها و ابتکار شناسایی استعدادها برای بازیکنان جوان فوتبال آسیا خواهد شد.

در این همکاری لالیگا حق ایجاد و توسعه آکادمی های فوتبال در عربستان سعودی را تحت نظارت خود انجام خواهد داد. این آکادمی در نظر دارد بازیکنان جوان عربستان و مربیان مشتاق این کشور را با روش های آموزش عالی به سمت پیشرفت سوق داده و شرایط آنها را بهبود بخشد.

همچنین لالیگا قرار است برنامه ای برای شناسایی و پرورش استعدادهای عربستان برای راهیابی به تیم ملی در آینده و همچنین تمرین با آکادمی تیم های لالیگایی تدوین شود.

ترکی الشیخ رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در این خصوص گفت: "همکاری با لالیگا بخشی از هدف فعلی و بلند مدت فدراسیون برای توسعه فوتبال و افزایش سطح آن و در عین حال ایجاد نسل جدیدی از بازیکنان برای تیم ملی در آینده است.

فوتبال محبوب ترین ورزش در عربستان سعودی است و ما متعهد به دادن فرصت به جوانان برای رسیدن به اهداف فوتبالی خود در بالاترین سطح ممکن هستیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwoxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیروزی بارسلونا در شبی که یک ایرانی مهمان ویژه مسی بود
هفته نهم لالیگای اسپانیا

شکست تحقیرآمیز لاس پالماس در خانه
هفته هشتم لالیگای اسپانیا