تاریخ انتشار: 1396/08/29 16:59
کد خبر: 172978

راه خط حمله تیم کی روش، از اروپا می‌گذرد

رقابت سردار آزمون، رضا قوچان‌نژاد و کریم انصاری‌فرد در مرکز خط حمله تیم‌ملی آن‌قدر نزدیک دنبال می‌شود که حتی سامان قدوس بر خلاف باشگاهش، در تیم‌ملی مهاجم نوک نیست و به عنوان یک وینگر برای کارلوس کی‌روش بازی می‌کند.
راه خط حمله تیم کی روش، از اروپا می‌گذرد

سردار روزهای درخشانی را در روبین‌کازان پشت سر نمی‌گذارد اما حتی در همین مقطع زمانی نیز، هر بار که در ترکیب تیم‌ملی حاضر شده نمایش قابل‌قبولی ارائه داده است. گوچی، مرد لحظات حساس تیم‌ملی محسوب می‌شود و کریم به کمک تجربه اروپایی، خودش را به اندیشه‌های سرمربی پرتغالی تحمیل کرده است. وفور لژیونرهای هجومی، شانس مهاجمان لیگ برتری را برای پوشیدن لباس تیم‌ملی به شدت کاهش داده است. از 4گلزن برتر لیگ هفدهم، حتی یک نماینده نیز در ترکیب تیم‌ملی وجود ندارد. محمد قاضی که در اولین روزهای حضور کی‌روش در تیم‌ملی مهاجم موردعلاقه این مربی محسوب می‌شد، در لباس پدیده 7گل لیگ برتری به ثمر رسانده و حتی به اردوی داخلی تیم‌ملی نیز دعوت نشده است. علی علیپور، عیسی آل‌کثیر و مرتضی تبریزی نیز با وجود آمار قابل قبول‌شان، نتوانسته‌اند از اردوی اتریش تیم‌ملی سهمی داشته باشند. همه این بازیکن‌ها، در اوج هستند اما در رقابت با لژیونرها، از پیش شکست خورده‌اند. بدون تردید این اتفاق تاثیر آشکاری بر میزان انگیزه این مهره‌ها خواهد گذاشت. آنها دیگر مطمئن شده‌اند که با هر کیفیتی، فرصت حضور در تیم‌ملی را به دست نمی‌آورند و بعید نیست این موضوع، موجب شود در هفته‌های آینده کمتر به آب و آتش بزنند و با همه وجود برای تیم‌شان بازی کنند.

در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم، کاوه رضایی یکی از بهترین مهره‌های تیم علیمنصور بود. یک پاسور باهوش و یک گلزن کارآمد. ستاره‌ای که روی زمین و هوا به کمک تیمش می‌آمد و نتایج دیدارها را به سود استقلال تغییر می‌داد. کاوه اما حتی بعد از نمایش کم‌نظیرش در داربی، به تیم‌ملی دعوت نشد. شاید همین دعوت‌نشدن، انگیزه او را برای ترک استقلال چند برابر کرد. کاوه به فوتبال بلژیک رفت و برای شالروا توپ زد و به کمک شروعی خوبی که در این باشگاه داشت، به آرزویش برای پوشیدن لباس تیم‌ملی رسید. رضایی حالا پای ثابت اردوهای کی‌روش است و احتمالا در جام‌جهانی نیز عضو کاروان ایران خواهد بود. اروپایی‌شدن، مقدمه ملی‌پوش شدن کاوه بود و به جز این، هیچ مسیر دیگری نمی‌توانست این بازیکن را به اردوی تیم‌ملی برساند. از بین همه مهاجمان این روزهای لیگ برتر، تنها مهدی طارمی به تیم‌ملی دعوت می‌شود و این بازیکن نیز زیر نظر کی‌روش، از خط دروازه فاصله می‌گیرد تا عملا به عنوان یک هافبک به میدان برود. سایر مهره‌های هجومی درخشان و آماده لیگ برتر آرزوی ملی‌پوش‌شدن در دوران کی‌روش را تنها از طریق نسخه اروپا، دست‌یافتنی می‌بینند. این روزها راه خط حمله تیم‌ملی، از اروپا می‌گذرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwwn9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایران در جام جهانی روسیه نیروگاه فوتبالی می سازد!