تاریخ انتشار: 1396/08/07 09:50
کد خبر: 176078

هدفی جز شکست پرسپولیس نداریم

کاپیتان تیم فوتبال سایپا مدعی است که تیمش برای شکست دادن پرسپولیس در هفته یازدهم لیگ برتر انگیزه زیادی دارد.
هدفی جز شکست پرسپولیس نداریم

روزبه شاه‌علی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار درباره شرایط فعلی سایپا گفت: تیم ما از لحاظ تاکتیکی و مسائل فنی شرایط خوبی دارد، ولی متأسفانه در چند بازی گذشته نتایج خوبی نگرفته‌ایم، این در حالی است که فقط در یک یا دو بازی از لحاظ فنی وضعیت خوبی نداشتیم. ما در بعضی مسابقات بدشانسی آوردیم و از طرفی در برخی بازی‌ها با اشتباهات داوری مواجه شدیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: تیم ما در حال حاضر وضعیت خوبی دارد و بازیکنان جوان سایپا آماده هستند تا خودشان را مقابل پرسپولیس نشان دهند. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازیکنان ما برای شکست دادن پرسپولیس انگیزه زیادی دارند و می‌خواهند نتایج دیدارهای اخیر را جبران کنند.

هافبک تیم فوتبال سایپا با اشاره به توانایی‌های شاگردان برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم بزرگ و قابل احترام است که امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود. هم ما و هم پرسپولیس می‌خواهیم قدرت‌مان را در این بازی نشان بدهیم و من فکر می‌کنم شاهد بازی جذابی خواهیم بود. اینکه چه نتیجه‌ای حاصل می‌شود قابل پیش‌بینی نیست، ولی ما هیچ هدفی جز برتری مقابل پرسپولیس نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwz6v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رونمایی از 3 غایب بزرگ سایپا مقابل پرسپولیس