تاریخ انتشار: 1395/09/19 11:05
کد خبر: 244154

انتظار ویرا از باشگاه آرسنال

بودن در یک خانواده ارتباطی بین ما برقرار می کند و این فوق العاده است.
انتظار ویرا از باشگاه آرسنال

 پاتریک ویرا، کاپیتان سابق باشگاه آرسنال که نه سال برای این تیم توپ زد می گوید از اینکه در پایان حرفه اش نقش مربیگری در باشگاه به او پیشنهاد نشده، ناامید است.

ویرا در حال حاضر سرمربی باشگاه آمریکایی نیویورک سیتی اف سی است. وی در مصاحبه با RMC گفت:

درست است که بعد از نه سال بازی در این باشگاه که در قلب من است - و بهترین فوتبالم را آنجا ارائه دادم - دوست داشتم در ها به روی من و دیگر بازیکنانی که برای باشگاه توپ زده و به مربیگری علاقه مند بودند، بیشتر  باز می بود. متاسفانه چنین برنامه ای نبود. خوش شانس بودم که در زمانی درست به منچسترسیتی پیوستم اما در عین حال کمی حس ناامیدی در رابطه با آرسنال باقی است. فکر نمی کنم من و تیری آنری و دیگران جاه طلبی قرار گرفتن در مرکز توجهات آرسنال را داشتیم، چون چنین چیزی اصلاً ممکن نیست. کار ها باید به صورت طبیعی انجام شوند.

من تقاضا های دیگران را نمی دانم اما در رابطه با خودم انتظار  تماس تلفنی ای داشتم که از من بپرسند آیا دوست دارم بروم و در آرسنال کار یاد بگیرم - آن هم بدون گرفتن جای مربیان تیم های زیر 21 و 19 سال چون آنها در کارشان خوب هستند. من هیچوقت با آرسن ونگر صحبت نکردم و او هم کاری که دوست دارد را انجام می دهد.

ویرا امسال موفق شد تیم نیویورکی را برای اولین بار به پلی آف رقابت های MLS برساند و بسیاری ملی پوش سابق فرانسه را یکی از گزینه های جانشینی پپ گواردیولا در منچسترسیتی در زمان جدایی مربی اسپانیایی می دانند:

نمی دانیم چه رخ خواهد داد اما در حال یادگیری این کار هستم. کسانی در سیتی هستند که بسیار به من باور دارند و به من انگیزه داده اند که سخت کار کنم و نمی خواهم نامیدشان کنم. خواهیم دید آینده چه خواهد آورد. ایده من این است که در MLS بمانم و ببینم آینده چه می آورد.

وی درباره رابطه اش با گواردیولا گفت:

با هم در ارتباط بوده ایم چون فصل MLS تمام شد و من یک هفته ای را در منچستر سپری کردم. جلسات تمرینی او را تماشا کردم و با او درباره کارش صحبت کردم. طبیعتاً بودن در یک خانواده ارتباطی بین ما برقرار می کند و این فوق العاده است. ملاقات خیلی خوبی بود؛ او من را به دفترش برد، تعدادی از بازی های ما را تماشا کرده بود و درباره تیم و چیز هایی که می توانند بهتر شوند و تغییر کنند با من صحبت کرد. او در دسترس بود و این برای من خیلی خوب است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzkge

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌صفی درخشان رفت و درخشان برگشت