تاریخ انتشار: 1395/12/17 19:08
کد خبر: 224607

پورموسوی: پول نداریم، برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی آییم/ وضعیت تیم محلی از نماینده ایران در آسیا بهتر است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: مشکلات مالی استقلال خوزستان به حدی است که احتمال دارد برای برگزاری دیدار با پرسپولیس به تهران نیاییم.
پورموسوی: پول نداریم، برای بازی با پرسپولیس به تهران نمی آییم/ وضعیت تیم محلی از نماینده ایران در آسیا بهتر است

سیروس پورموسوی  درباره مشکلات مالی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: بازیکنان استقلال خوزستان با وجود حضور در محل تمرین به دلیل مشکلات مالی تمرین نمی کنند. قرار بود استانداری شنبه هفته جاری و در آستانه سال جدید مبلغ یک میلیارد به استقلال خوزستان کمک کند اما این مبلغ به حساب باشگاه واریز نشده و کسی هم جوابگو نیست.

 

وی افزود: برای سفر به تهران و انجام بازی مقابل پرسپولیس، پول بلیت هواپیما و هتل نداریم و احتمال دارد قید این سفر و بازی با پرسپولیس را هم بزنیم. هتل ها برای اسکان تیم فوتبال استقلال خوزستان، پول نقد می خواهند اما بدهی زیادی به آن ها داریم. امسال بدون این که ریالی دریافت کنم، 300 میلیون از جیب برای استقلال خوزستان هزینه کردم. بهمن روشنایی هم حدود صد میلیون تومان از جیب خود هزینه کرده است. نکته جالب و تاسف بار این است که هزینه 200 میلیونی تیم ما در امارات را هم مارکو، دستیار برزیلی من پرداخت کرد.

پورموسوی ادامه داد: از روی بازیکنانم شرمنده هستم اما به غیرت آن ها افتخار می کنم. برای جدایی از استقلال خوزستان در نیم فصل پیشنهاد دست به نقد داشتم اما به دلیل عشق به بازیکنان و مردم خوزستان ماندم. باور کنید تیم های محلی از استقلال خوزستان، نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت بهتری دارند.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان تصریح کرد: بازهم تاکید می کنم اگر مسئولان فکری برای رفع مشکلات تیم ما نکنند، احتمال دارد برای بازی با پرسپولیس به تهران نیاییم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d86gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ درگیری استقلال و پرسپولیس برای جذب ستاره محبوب بالا گرفت/برانکو برنده می شود یا منصوریان؟!