تاریخ انتشار: 1395/12/22 19:24
کد خبر: 223455

هافبک استقلالی در فولاد هم ناکام است

رحمانی در یک نیم‎فصل حضورش در استقلال فقط یک پاس گل ناخواسته و اتفاقی به علی قربانی داد (بازی با صنعت نفت آبادان در تهران) و یک پنالتی هم در بازی مقابل ذوب‌آهن برای استقلال گرفت. او این آمار را با 993 دقیقه بازی در نیم‌فصل اول رقم زد و در نیم‌فصل دوم به فولاد خوزستان رفت.
هافبک استقلالی در فولاد هم ناکام است

رحمانی در فولاد هم تا امروز 611 دقیقه برای این تیم بازی کرده و فقط یک پاس گل آن هم روی ضربه ایستگاهی به همبازیانش داده است. اما مشخص نیست چطور چنین آماری را بهتر از آمار حضورش در استقلال است! البته او یک پنالتی هم برای فولاد گرفته و احتمالا همین باعث شده تا او چنین ادعایی داشته باشد. اما واقعیت این است که بازگشت بختیار به فولاد نه از لحاظ فردی کمک خاصی به این بازیکن کرده و نه حتی تاثیر مثبتی در تیم فولاد گذاشته است. از زمان بازگشت بختیار به فولاد، این تیم یک پیروزی، 2 باخت و 4 مساوی کسب کرده و فقط 3 گل زده است. این در حالی است که فولاد ساسان انصاری بهترین گلزن لیگ را هم در اختیار دارد اما بازگشت بختیار هم کمکی به ساسان نکرده است و او مدت‌هاست گلزنی را فراموش کرده است.

رحمانی اولین بار در هفته هجدهم برای فولاد مقابل ذوب‌آهن بازی کرد و تا قبل از این بازی، فولاد در رده هشتم جدول قرار گرفته بود و شانس کسب سهمیه آسیا را هم داشت. اما حالا تیم سعداوی در رده دهم جدول قرار دارد و امیدی هم به کسب سهمیه آسیایی ندارد. تقریبا همه آمارهای موجود حاکی از این است که بازگشت بختیار به فولاد نه تنها باعث بازگشت او به روزهای خوب نشده بلکه روی عملکرد تیم فولاد هم تاثیر منفی گذاشته و البته هنوز چند هفته تا پایان لیگ باقی مانده و شاید باید منتظر عملکرد او در این هفته‌های پایانی هم بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8jgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بختیار رحمانی و پرسپولیس؛ جواب می دهد؟