تاریخ انتشار: 1395/11/13 00:42
کد خبر: 232155

ایمان صادقی: همیشه روی نقاط ضعف و قدرت حریفان کار می کنیم

دروازه بان شماره یک و باتجربه ملوان می گوید: امیدوارم گل های کمتری بخوریم که به امید خدا ملوان صعود کند.
ایمان صادقی: همیشه روی نقاط ضعف و قدرت حریفان کار می کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، پس از تساوی امروز تیم ملوان مقابل ایرانجوان بوشهر، گفت وگویی با ایمان صادقی دروازبان ملوان که چهره تاثیر گذار این دیدار بود و با سیوهای موثر خود توانست دروازه تیم را بسته نگه دارد،انجام دادیم که توجه شما را به مطالعه آن جلب میکنیم:

همیشه روی نقاط ضعف و قوت حریف کار می کنیم

صادقی در ابتدا درباره شرایط ملوان پیش از این دیدار گفت: به لطف خدا و با تمریناتی که زیر نظر آقای حبیبی مربی دروازه بانان ملوان انجام میدهیم همواره روی نقاط ضعف خود و نقاط قوت حریف که می توانند دروازه ما را تهدید کنند  کار کردیم و با کمک خدا  توانستیم عملکرد خوبی داشته و دروازه ملوان را بسته نگه دارم. متاسفانه نشد که سه امتیاز بازی را بگیریم و بازی با تساوی به پایان رسید که نه کادرفنی و نه بازیکنان از این نتیجه رضایت نداشتیم.

ایرانجوان روی ضد حملات خطرناک بود

دروازبان ملوان در مورد تیم ایرانجوان بوشهر خاطرنشان کرد: ایرانجوان تیم خیلی خوبی است و یکی از نقاط قوتش این است که روی زمین بازی می کند و بدون اینکه توپ رو روی هوا ببرند روی زمین خیلی خوب همدیگر را پیدا می کنند و با پاس های مناسب همدیگر را خوب پیدا می کنند که همین موضوع باعث شده  تیم بسیار خطرناکی روی ضد حملات باشند. در این بازی نیز چند موقعیت صد در صد داشتند که خوشبختانه موقعیت های انها را دفع کردیم و موفق به گلزنی نشدند.

امیدوارم پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم

وی ادامه داد: وظیفه دروازبان این است که اشتباه سایر بازیکنان را پوشش بدهد و خدا را شاکرم که توانستم  دو موقعیت صد در صدی که ایرانجوان روی ضدحملات و اشتباهات ما داشت را دفع کنم و اجازه باز کردن دروازه را ندهم.  ان شاالله بتوانم تا اخر فصل دروازه را بسته نگاه داشته و گل های کمتری بخوریم که به امید خدا ملوان بتواند صعود کند. تمام هواداران نیز از ملوان چنین انتظاری دارند و من به عنوان یکی از بازیکنان تیم امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

همیشه برای برد وارد زمین می شویم

صادقی در مورد دیدار حساس هفته آینده ملوان مقابل اکسین اظهار داشت: در دیدار  رفت اکسین را شکست دادیم  و ٣ امتیاز ان را به حساب خودمان واریز کردیم  اما شرایط در نیم فصل دوم متفاوت است و  اکسین تغییراتی داشته که شرایط انها را به شکلی مثبت تغییر داده است. به شخصه اعتقاد دارم دیدار با اکسین از بازیهای سخت ملوان است اما مجموعه تیم ما همیشه برای ارائه بهترین عملکرد و جمع اوری حداکثر امتیاز وارد زمین می شود.

اکسین به راحتی امتیاز نمی دهد

صادقی ادامه داد: زمین چمن ورزشگاه انقلاب  کرج  شرایط خوبی دارد و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت اما فطعا اکسین تیمی نیست که به راحتی امتیاز از دست بدهد اما ملوان امسال تیمی بسیار متحد است که تنها برای پیروزی وارد زمین می شود و می خواهیم به روند خوبمان ادامه بدهیم.

همه پشت هم می ایستیم

وی در پایان گفت : از مربی خودم اقای حبیبی تشکر می کنم که واقعا زحمت زیادی برای من و بقیه دروازبانان ملوان می کشند. من و سایر گلرهای این فصل ملوان  یک تیم گلری تشکیل دادیم و پشت هم هستیم و سعی می کنیم هر کسی درون دروازه می ایستد بهترین عملکرد را داشته باشد و پشت سر هم می ایستیم تا دیگری خوب کار کند. باید از مدیران باشگاه هم تشکر می کنم که تمام تلاششان را انجام می دهند تا تیم در شرایط روحی مناسبی قرار داشته باشد و به لطف بتوانیم ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8qxj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاصله تاریخی پرسپولیس-صبا