تاریخ انتشار: 1395/08/13 18:04
کد خبر: 251107

ترفند استقلال برای صید گزینه جدی پرسپولیس

هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هم مثل سایر تیم ها از همین حالا برای روزهای نقل و انتقالات نیم فصل در حال برنامه ریزی هستند
ترفند استقلال برای صید گزینه جدی پرسپولیس

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،هنوز روزهای نقل و انتقالات نیم فصل شروع نشده اخبار از اطراف باشگاهها به بیرون درز کرده که جالب توجه است.

 

در جدی ترین گمانه زنی و خبرهای درگوشی، استقلال تهران قرار است یک بازیکن از استقلال خوزستان بگیرد و دو بازیکن بدهد. استقلال به دنبال راضی کردن باشگاه استقلال خوزستان است تا در قبال دادن امین حاج محمدی و آرش افشین، رحیم زهیوی را بگیرد. البته همه چیز بستگی به موافقت باشگاه استقلال خوزستان دارد.

 

همانطور که از باشگاه استقلال هم خبر رسیده علیرضا منصوریان از کیفیت فنی آرش افشین و امین حاج محمدی راضی نیست. اولی که خیلی کم بازی کرده و دومی هم اکثر اوقات سکو نشین بوده است. نکته جالب اینجاست که برانکو هم علاقه ویژه ای به رحیم زهیوی دارد و می خواهد برای پرسپولیسی شدنش در نیم فصل دوم با او مذاکره کند.

 

از طرف دیگر بندی در قرارداد زهیوی وجود دارد مبنی بر اینکه در صورتی که باشگاه استقلال خوزستان بخشی از قرارداد او را تا زمان مشخصی پرداخت نکند این بازیکن می تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند و باشگاه استقلال خوزستان هم نه تنها قرارداد این بازیکن بلکه به تعهدات خود در قبال قرارداد هیچ کدام از اعضای این تیم عمل نکرده است.

 

باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد و در نهایت رحیم زهیوی به کدام تیم خواهد پیوست. شاید اصلا او بخواهد در استقلال خوزستان بماند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dajgq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاه ماهی پرسپولیس در صید باشگاه استقلال