تاریخ انتشار: 1395/06/20 13:23
کد خبر: 262307

مدافع استقلال: خوشحالم برای استقلال بازیکنی تأثیرگذار بودم/ تابع نظر منصوریانم

مدافع تیم فوتبال استقلال: برای برد مقابل ماشین‌سازی به میدان می‌رویم
مدافع استقلال: خوشحالم برای استقلال بازیکنی تأثیرگذار بودم/ تابع نظر منصوریانم

سید مجید حسینی در مورد شرایط تمرینی تیم فوتبال استقلال در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: به هرحال این تعطیلات کمک کرد تا استقلال بتواند به خوبی روی نقاط ضعف و قوت خود کار کرده و با انجام چند بازی دوستانه، تیم را از نظر هماهنگی در شرایط بهتری قرار دهد.

وی افزود: شرایط خوبی داریم و امیدواریم با روند مناسبی که تیم پیدا کرده، عملکرد قابل قبولی مقابل ماشین‌سازی داشته باشیم. مهم‌ترین امتیاز ما در دیدار با ماشین‌سازی، بازی در ورزشگاه آزادی و در حضور هواداران‌مان است. تیم رسول خطیبی هم تیم خوبی است و قطعاً بازی سختی داریم. ما به برد در این بازی احتیاج داریم تا هم قدرت استقلال را نشان بدهیم و هم با روحیه خوب آماده دربی شویم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا فکر می‌کند این تیم از بحران خارج شده یا خیر، گفت: نتیجه نگرفتن تیم در هفته‌های ابتدایی لیگ به واسطه عدم هماهنگی و تغییرات زیادی بود که استقلال در لیگ برتر شانزدهم داشت. با این حال در این مدت با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم شرایط بسیار ایده‌آلی داریم و مطمئن هستم هواداران در شروع دوباره مسابقات، استقلال متفاوتی را خواهند دید که به دنبال جبران ناکامی چند هفته ابتدایی است.

حسینی درباره عملکرد خوبش در دو بازی دوستانه استقلال مقابل راه‌آهن و صبا و گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت:‌ از اینکه توانستم در این دو بازی به استقلال کمک کنم، خوشحال هستم اما معتقدم جا برای کار زیاد است و باید بهتر از این باشم. اینکه من به عنوان یک مدافع، گل زدم، نشان دهنده برنامه‌ای است که منصوریان روی گلزنی مدافعان تیم دارد و این مسئله را تنها مختص مهاجمان استقلال نکرده است.

وی درباره اینکه چقدر برای خودش بابت قرار گرفتن در ترکیب اصلی استقلال بعد از آمدن لئوناردو پادوانی، شانس قائل است، گفت: اولویت همه بازیکنان استقلال، موفقیت این تیم و خوشحالی هواداران است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. هر موقع علیرضا منصوریان از من بخواهد با تمام توان برای تیم محبوبم بازی خواهم کرد و کاملاً تابع نظر او هستم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dapvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تا جایی که می‌دانم هیچ اولتیماتومی برای منصوریان در کار نیست!